به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

وکیل متخصص دعاوی سفته

وکیل متخصص دعاوی سفته

در این مقاله آموزشی قصد داریم در مورد وکیل سفته و معرفی بهترین وکیل سفته در تهران با شما صحبت کنیم.

پس اگر شما هم علاقه مند هستید که در مورد قوانین ثبت در کشور ما و ارتباط با یک وکیل سفته خبره و حرف‌های اطلاعات بیشتری را داشته باشید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

وکیل متخصص دعاوی سفته
وکیل متخصص دعاوی سفته

وکیل متخصص دعاوی سفته

همانطور که در جریان هستید امروزه اسناد تجاری در دادوستد های تجاری بسیار حائز اهمیت هستند.

در اینجا منظور ما از اسناد تجاری اسنادی هستند که در مبادلات تجاری از آنها استفاده می شود مانند چک، سفته، اوراق بهادار و غیره.

سفته که نام دیگر آن فته طلب است، سند تجاری محسوب می شود که شخصی که یک سفته را امضا می کند متعهد می شود که مبلغی که در آن گرفته شده است ست را در صورت رعایت نکردن عوارض ذکر شده در سفته باید پرداخت نماید، پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سفته مقاله ی نمونه سفته پر شده را مطالعه نمایید.

اما بسیاری از افراد ممکن است که با قوانین سفته آشنایت نداشته باشند و به همین دلیل است که مشاوره با یک وکیل سفته می تواند به آنها کمک کند که دچار مشکلات قانونی در این زمینه نشوند.

وکیل برای وصول سفته
وکیل برای وصول سفته

وکیل برای وصول سفته

در ابتدا باید بگویم که سفته ها دارای انواع مختلفی هستند و در صورتی که شما برای هر یک از موارد زیر یک سفته را امضا کرده اید که این موارد عبارتند از :

سفته برای پرداخت وام

سفته برای استخدام در یک سازمان یا شرکت خصوصی یا دولتی

سفته برای حسن انجام کاری

می توانید با یک وکیل خبره و کاربرد در وبسایت وکالت تهران ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای پیشبرد بدون دردسر دعوای حقوقی خود، برای دریافت یک مشاوره حقوقی حرفه ای و البته رایگان، همین حالا از مشاوره رایگان امور بانکی در دفتر وکالت تهران استفاده کنید. 02188939832 و 09127654109

وکیل متخصص دعاوی سفته

یک وکیل متخصص وصول سفته موظف است که مدت زمان صدور حکم علیه صادر کننده را کمتر کند.

به دلیل اینکه وکیل متخصص وصول سفته به مفاد قانونی به خوبی آشنایی دارد و راه های وصول سفته را میداند می‌تواند شخصاً به جرم موکل خود برای واخواست سفته اقدام نماید.

در صورتی که صادر کننده سفته برای پرداخت مبلغ سفته دلیل موجهی نداشته باشد وکیل وصول سفته چون که به روند توقیف اموال آگاهی دارد می تواند قبل از انتقال اموال آنها را توقیف و برای مزایده و فروش معرفی کند.

در نتیجه داشتن یک وکیل متخصص وصول سفته هم می‌تواند سرعت اجرای وصول سفته را بالا ببرد و هم اینکه با تخصص کامل بر روی مفاد قانونی می تواند شما را سریعتر به نتیجه دلخواه برساند.

دادخواست مطالبه وجه سفته
دادخواست مطالبه وجه سفته

دادخواست مطالبه وجه سفته

دادخواست مطالبه وجه سفته به این صورت است که شما باید به اداره واخواست سفته مراجعه نمایید و سفته خود را واخواست کنید و واخواست سفته هم شبیه گواهی عدم پرداخت یا برگشت چک است، تعریف چک در قانون تجارت این است که چک به برگه ای میگویند که افراد به جای پول نقد از آن استفاده میکنند.

دعاوی مربوط به چک و چک برگشتی را می توان به دو دسته حقوقی و کیفری طبقه بندی کرد. وکالت چک و سفته نیز به همین منوال در دو گرایش وکیل حقوقی چک و وکیل کیفری چک، تقسیم بندی می شود. برای مشاوره با بهترین وکیل چک در تهران با شماره تماس های دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

سپس در مرحله دوم دارنده صفحه بدون واخواست دادخواست باید مطالبه وجه سفته بدهد که در این فرض با ثبت دقیقاً مثل یک برگه رسید هادی رفتار میشود.

در صورت نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت وکالت تهران با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار نمایید تا به صورت دقیق تر موارد ذکر شده را به شما توضیح دهند.

هزینه شکایت سفته

هزینه که شما باید برای شکایت سفته به یک وکیل سفته پرداخت نمایید، می تواند به موارد متعددی بستگی داشته باشد.

در این زمینه بهتر است که شما مستقیم از طریق لینک زیر با مجموعه وکالت تهران ارتباط برقرار نمایید تا وکلای این مجموعه اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره رایگان سفته
مشاوره رایگان سفته

مشاوره رایگان سفته

در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره رایگان دارید نیز می توانید از طریق لینک زیر با مجموعه وکالت تهران ارتباط برقرار نمایید همچنین سایر راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت نظیر لینک مربوط به شبکه های اجتماعی و شماره تماس های درج شده در صفحه تماس با ما نیز در اختیار شماست تا بتوانید از این طریق نیز مشاوره رایگان در مورد سفته دریافت نمایید.

اهمیت داشتن وکیل متخصص دعاوی سفته

با توجه به قوانین جدیدی که امروزه در قانون اساسی کشور ما وجود دارد شما وقتی که یک صندلی را امضا می کنید و تعهدی بابت یک موضوع میدهید بسیار مهم است که مطالعه دقیقی بر روی جزئیات درج شده در آن برگ داشته باشید و بتوانید تعهدات خود را عمل کنید.

لذا اگر با قوانین حقوقی این موارد آشنا نباشید در آینده مطمئناً مشکلات عدیده‌ای برای شما به وجود خواهد آمد.

و برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات بهترین راه داشتن یک وکیل متخصص مخصوصاً برای مسائل مربوط به سفته می باشد.

به عنوان مثال شما اگر بابت تعهد برای انجام کاری به شخصی صفتهای را می دهید پس از پایان کار زمانی که آن سفته را دریافت می‌کنید یکی از موارد قانونی که باید به آن دقت داشته باشید این است که باید سعی کنید آن کاغذ را کلا نابود کنید.

یعنی اگر شده بسوزانید یا تکه تکه کنید.

چون اگر کاغذ سفته شما به دست افراد سودجو بیفتد به راحتی می‌توانند از آن سوء استفاده کنند.

از در نتیجه داشتن یک وکیل سفته حرفه ای در این زمینه بسیار می تواند به شما کمک کند.

پینشهاد میشود: لیست مقالات حقوقی

مهم ترین مشخصات یک وکیل متخصص دعاوی سفته :

مهم ترین مشخصاتی که یک وکیل سفته حرفه ای و کاربلد باید داشته باشد، را ما به صورت خلاصه در موارد زیر ذکر کرده ایم :

  • آشنایی با انواع اسناد تجاری و رسمی مانند سفته
  • داشتن تسلط کافی بر فرایند تنظیم و صدور قرار تامین خواسته و همچنین چگونگی توقیف اموال
  • داشتن مهارت و تسلط کافی در پیگیری دادخواست به صورت کیفری و جلوگیری از بحث حقوقی شدن سفته
  • توانایی دفاع همه جانبه و البته عادلانه در جلسات دادگاه از موکل خود و پیگیری موارد مربوط به آن
  • توجیه کردن کامل موکل برای قوانین موجود سفته، و ارائه مشاوره درست و عادلانه به موکل در این زمینه

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا سئوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را درانتهای این مطلب و در بخش نظرات وارد نمایید تا تیم پشتیبان وب سایت وکالت تهران در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهد.

ضمن این که علاوه بر شماره های درج شده در وب سایت وکالت تهران، شما می توانید از طریق لینک شبکه های اجتماعی درج شده در این وب سایت نیز با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

وکیل متخصص دعاوی سفته کیست؟

یک وکیل متخصص وصول سفته موظف است که مدت زمان صدور حکم علیه صادر کننده را کمتر کند. وکیل متخصص وصول سفته به مفاد قانونی به خوبی آشنایی دارد و راه های وصول سفته را میداند.

هزینه وکیل متخصص دعاوی سفته چقدر است؟

هزینه که شما باید برای شکایت سفته به یک وکیل سفته پرداخت نمایید، می تواند به موارد متعددی بستگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت