به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

تنظیم قراردادهای حقوقی در تهران

برای دریافت خدمات تنظیم حقوقی قرارداد های مختلف از مشاوره بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران کمک بگیرید.

موسسه حقوقی وکالت تهران شما را در تمام مراحل نوشتن قرارداد، بررسی قرارداد و اصلاح قراردادهای حقوقی یاری می کند.

برای تنظیم قراردادهای حقوقی در تهران مراحل دریافت خدمات را طی کرده و منتظر تماس ما باشید.

 نوشتن قرارداد جدید

وکیل یک قرارداد جدید می‌نویسد

 بررسی قرارداد

وکیل یک قرارداد شما را بررسی میکند

 اصلاح قرارداد

وکیل قرارداد شما را بررسی اصلاح می کند

تنظیم قراراداد حقوقی
تنظیم قراراداد حقوقی

تنظیم قراراداد حقوقی

همانطور که میدانید قرارداد یکی از اولین و مهمترین قدم ها هنگام شروع یک رابطه ی کاری و تجاری می باشد. حتی اگر کسب و کار کوچکی نیز داشته باشید یا حتی اگر بخواهید یک جنس مانند فرش را از یک فروشگاه خریداری کنید، نوشتن قرار داد یکی از مهمترین ارکان خرید و فروش خواهد بود.

در واقع میتوان گفت قرارداد یکی از ارکانی می باشد که با استفاده از آن و داشتن آن میتوانید در دادگاه نیز از خود و کسب و کارتان دفاع کنید. قرارداد حقوقی قراردادی می باشد که توسط یک وکیل حرفه ای و با رعایت تمام اصول و قوانین قرارداد تنظیم شده است.

قرارداد یا عقد یا پیمان یا کنترات یک توافق الزام‌آور میان اشخاص است که حقوق و تکالیف طرفین آن را تعیین می‌کند. در تعبیر حقوقی به توافق دو یا چند اراده در جهت ایجاد یک اثر حقوقی گویند. به عبارت ساده‌تر هرگاه جهت به وجود آمدن یک اثر حقوقی همچون خرید (بیع)، اجاره و نظایر آن، نیاز به تلاقی و تراضی ضروری حداقل دو اراده باشد، عقد محقق می‌گردد.

با این تعریف ماهیتی چون وصیت تملیکی و دیگر ماهیاتی که قبول قابل در آن قبول ضروری یا قبول عقدی نیست، از تعریف و شمول عقد خارج می‌شوند. در قوانین ایران انواع متعددی از قرارداد وجود دارد مانند قرارداد بیع، قرارداد کاری، مضاربه و…

وکیل تنظیم قرارداد حقوقی
وکیل تنظیم قرارداد حقوقی

وکیل تنظیم قرارداد حقوقی

مجموعه وکالت تهران، این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بدون پرداخت هزینه، از مجموعه ای از بهترین وکیل تنظیم قراراداد حقوقی مشاوره دریافت کنید. به این منظور کافیست تا از طریق یکی از روش های ارتباطی سایت، سوال خود را با وکلای مجموعه مطرح نمایید. 

شما می توانید از طریق پشتیبانی سایت و یا شماره واتساپ مجموعه، با وکلای مجموعه وکالت تهران، ارتباط برقرار کنید. 

با دریافت وقت مشاوره، شماره تلفن وکیل تنظیم قراراداد حقوقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که برای دریافت پاسخ سوالاتتان با ایشان تماس بگیرید. 

گاهی اوقات، نیازی به قرارداد با یک وکیل تنظیم قراراداد حقوقی ندارید و تنها برای دریافت پاسخ برخی سوالات نیاز به مشاوره دارید. در چنین مواردی، نیازی به پرداخت حق وکیل تنظیم قراراداد حقوقی ندارید و در واقع، حق الوکاله وکیل تنظیم قراراداد حقوقی پرداخت نخواهید کرد و تنها حق مشاوره از شما اخذ خواهد شد. 

پس از تماس با وکیل حرفه ای مجرب، در صورتی که به مشکلی برخورده باشید، می توانید راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

قرارداد حقوقی سه مرحله دارد :

قبل از قرارداد : تحقیقات حقوقی و اداری و میدانی .

حین قرارداد : تنظیم حقوقی متن قرارداد.

بعد از قرارداد : نظارت حقوقی بر اجرای قرارداد.

به طور کلی قرارداد ها انواع مختلفی دارند که از جمله رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: قرارداد استخدام،  قرارداد ساخت ساختمان،  قرارداد مشارکت،  قرارداد اجاره،  قرارداد فروش، قرارداد پیمانکاری.

نمونه متن تنظیم قرارداد حقوقی
نمونه متن تنظیم قرارداد حقوقی

نمونه متن تنظیم قرارداد حقوقی

در این بخش برای شما عزیزان نمونه متن تنظیم نمودن قرارداد حقوقی را قرار داده ایم:

مالک : خانم نرگس …… فرزند : غلامرضا دارای شناسنامه شماره : ……. صادره از : تهران به نشانی: تهران.خیابان پاسداران …….. . منتفع : آقای غلامرضا ……. فرزند : یوسف دارای شناسنامه شماره : ……… صادره از : تهران ساکن : تهران.خیابان پاسداران ……….. . مورد حق انتفاع : تمامیت شش دانگ یک باب خانه مسکونی احداثی به مساحت ۷۱,۲۶ متر مربع قطعه ۳ تفکیکی تحت پلاک ثبتی شماره ….. فرعی از ….. اصلی مفروز و انتزاعی از پلاک ….. فرعی از اصلی مذکور محدوده و مورد ثبت سند مالکیت شماره ….. مورخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۸ صفحه ۲۲۲ جلد به شماره ثبت ملک ….. صادره به نام مالک با جمیع توابع شرعیه و لواحق عرفیه آن بدون استثتاء اعم از عرصه و اعیان و با برق و بانضمام تلفن منصوبه های در آن که منتفع با وقوف کامل از محل وقوع و مشخصات مورد حق انتفاع و رویت قبول و اقرار به تصرف و قبض آن نمود . مدت : از تاریخ 1395/06/08 به مدت عمر منتفع نامبرده که منتفع حق دارد مادام العمر خویش از مورد حق انتفاع به رایگان استفاده نماید. شرایط قرارداد : 1- پرداخت مالیات و مخارج لازمه برای نگه داری مورد حق انتفاع بر عهده منتفع می باشد هم چنین منتفع متعهد به تادیه بهای مصارف آب و برق و گاز و تلفن منصوبه های مزبور از مال خویش می کند . 2- چنانچه بدون تعدی یا تفریط منتفع مورد حق انتفاع تلف شود مشار الیه/مشارالیها مسئول آن نخواهد بود و در غیر این صورت مسئول می باشد. 3- منتفع حق انتقال را به هیچ صورت ولو به صورت صلح حقوق و وکالت و غیره و حتی به صورت نمایندگی جزئاً یا کلاً و مشاعاً یا مفروزاً به دیگری ندارد.

نکات مهم تنظیم قرارداد حقوقی

یکی از نکات مهم در تنظیم قرارداد حقوقی این است که به تمامی ارکان قرارداد مسلط بوده و تمامی بخش های مختلف قرارداد حقوقی را قبل از امضا کردن آن مطالعه کنید.

در هنگام تنظیم قرارداد حقوقی این موارد را باید در نظر داشته باشید:

عنوان قرارداد

یکی از اصلی ترین بخش های موجود در یک قرارداد حقوقی، عنوان آن می باشد. حواستان باشد که موضوع قرارداد را قبل از امضا کردن مطالعه نمایید.

طرفین قرارداد حقوقی

یکی دیگر از مهمترین بخش های یک قرارداد حقوقی نام و مشخصات طرفین قرارداد می باشد. برای آن که بخواهیم یک قرارداد حقوقی را تنظیم نماییم باید مشخصات طرفین قرارداد را به خوبی و با خطی خوانا بنویسیم.

مبلغ قرارداد حقوقی

مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت آن به طور واضح و روشن و بدون ابهام ذکر شود تا در صورت تخلف از تعهد ، در زمان مناسب بتوان اقدام نمود. ابهام در مبلغ قرارداد و یا زمان پرداخت آن نیز منجر به بطلان قرارداد می شود.

مدت زمان قرارداد

زمان قرارداد نیز از جمله مهمترین ارکان موجود در یک قرارداد حقوقی به شمار می آید. لازم به ذکر است مدت قرارداد حدود حقوق و تعهدات طرفین قرارداد را مشخص می نماید و مبلغ قرارداد را نیز تحت تأثر قرار می دهد.

شروط عقد قرارداد

مهمترین بخش قرارداد حقوقی بخش شروط آن می باشد. کلیه موارد مربوط به خسارات ها و مسئولیت ها و میزان آن ها (بالمناصفه، تضامنی، نسبی) خیارات و فسخ، زمان ها و مواعد، ضمانت اجراها، حق حبس و گروکشی تعهدات، سلب حقوق، داوری و … باید در قسمت شروط ضمن عقد پیش بینی شود.

تنظیم قرارداد آنلاین
تنظیم قرارداد آنلاین

تنظیم قراراداد آنلاین

شما در وکالت تهران به راحتی میتوانید با تنظیم قرارداد آنلاین و تنظیم دادخواست رایگان بدون مراجعه به دفتر وکالت و پرداخت هزینه های گزاف اقدام به تنظیم قرارداد مورد نظر خود نمایید.

شما میتوانید برای نوشتن دادخواست خود با وکلای ما در وکالت تهران مشاوره حقوقی رایگان بگیرید  02188939832 و 09127654109. موسسه حقوقی وکالت تهران شما را در تمام مراحل نوشتن قرارداد، بررسی قرارداد و اصلاح قراردادهای حقوقی یاری می کند.

خدمات مرکز وکالت تهران

مرکز وکالت تهران دارای انواع خدمات قضایی و حقوقی برای کمک به ایرانیان عزیز می باشد. این تضمین را به شما خواهیم داد هرنوع خدماتی که در وکالت تهران انجام میشود با بالاترین کیفیت توسط بهترین مشاوران و وکلای ایران انجام خواهد شد.

 

وکیل مهریه به شما کمک میکند مطابق با قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران حقوق خود را مطالبه کنند و به حقوق قانونی خود دست یابند.

با دریافت خدمات وکیل خانواده به روابط خود و خانواده تان کیفیت ببخشید و حقوق قانونی خود را مطالبه کنید.

وکیل ملکی در پرونده های املاک و امور تجاری در کنار شماست و تا پیروزی در پرونده ملکی مورد نظرتان با بهترین راهکار ها کمک تان میکند.

اگر در امور کیفری به مشکل برخوردید میتوانید از تخصص برترین وکلا مرکز وکالت تهران بهره مند شوید و در پرونده های کیفری پیروز شوید.

دفتر وکالت تهران افتخار دارد با تجربه سالیان متمادی در وکالت پرونده های بانکی پاسخگوی سوالات شما باشد.

وکالت تهران با سال ها سابقه در زمینه وکالت طلاق و با اطلاع از جدیدترین قوانین طلاق شما را در این زمینه یاری میدهند.

خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت