به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر

همانطور که میدانید مواد مخدر دارای مجازات و همچنین قوانین مخصوص به خود می باشد که در صورت درگیر شدن با آن ها نیاز به یک وکیل حرفه ای برای پیش بردن پرونده خود می باشید. در این بخش به معرفی بهترین وکیل مواد مخدر تهران پرداخته ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین وکیل متخصص مواد مخدر و هزینه وکیل برای مواد مخدر آشنا شوید.

برای مشاوره با بهترین وکیل کیفری تهران با شماره تلفن ما در دفتر وکالت تهران تماس حاصل فرمایید 02188939832.

سوالات متداول
وکیل مواد مخدر
وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر

به دلیل پیچیدگی پرونده های مربوط به مواد مخدر در بسیاری از دعاوی به یک وکیل متخصص در زمینه مواد مخدر نیاز خواهید داشت.

وکیل مواد مخدر، وکیلی آگاه و با تجربه در زمینه امور قوانین مداد مخدر است. ذکر این نکته ضروری است که در اینجا منظور از دعاوی مواد مخدر تمامی قوانین مربوط به انواع مواد مخدر می باشد که در ادامه به توضیح آن خواهم پرداخت.

یک وکیل مواد مخدر باید تمامی قوانین و شرایط مربوط به مجازات انواع مواد مخدر را به خوبی بداند و شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با تدبیر به بررسی و حل پرونده مورد نظر شما نماید.

در بسیاری از مواقع که نیاز به دفاع در جرم مواد مخدر می باشد، یک وکیل مجرب مواد مخدر باید با دانش و علم کافی در رابطه با قوانین مربوط به مواد مخدر اقدام به حل مشکل نماید و در جلسات دادگاه حضور یافته و پرونده را به نفع شما خاتمه دهد.

یکی از ویژگی های وکیل مواد مخدر، دفاع وکیل در پرونده مواد مخدر می باشد. شما میتوانید به آسانی و تنها با گرفتن یک وکیل مواد مخدر حرفه ای قادر به حل پرونده مورد نظر خود باشید.

وظایف وکیل مواد مخدر چیست؟
وظایف وکیل مواد مخدر چیست؟

وظایف وکیل مواد مخدر چیست؟

وکیل مواد مخدر، وظیفه دارد که موکل خود را به حقوقش برساند. خیلی اوقات، مجرم برای اثبات بی گناهی خود، دچار مشکل می شود که در چنین حالتی، کمک گرفتن از وکیل مواد مخدر ضروری است.

جرایم مواد مخدر، یک جرایم کیفری محسوب می شود و برای این که بتوان بی گناهی را اثبات نمود باید دادخواست ارائه داد. وکیل مواد مخدر، موجب دفاع از پرونده مواد مخدر و تسریع روند پرونده می شود.

به علاوه این که حضور یک وکیل مواد مخدر موجب می شود در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی شود.

وکیل مواد مخدر، در واقع یک وکیل پایه یک دادگستری است که توانایی در دست گرفتن هر نوع پرونده ای را از نظر قانونی داراست. ولی تجربه و سابقه وی در زمینه جرایم مواد مخدر، باعث شده است که تخصص او در این حوزه بیش تر شود و با عنوان وکیل مواد مخدر شناخته شود.

یک وکیل مواد مخدر خوب و وظیفه شناس، نکات مورد نیاز را به موکل خود متذکرمی شود و به او کمک می کند تا تمام اطلاعات لازم برای حل مشکل را به دست آورد.

وکیل انلاین مواد مخدر

شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر در لیست بهترین وکلای وکیل مواد مخدر ایران وکیل مورد نظر خود را پیدا کرده و اقدام به دریافت مشاوره نمایید.

ما در مجموعه دفتر وکالت تهران همواره بهترین و مناسب ترین گزینه وکیل پرونده مواد مخدر در تهران را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید با انتخاب هر یک از آن ها با توجه به رزومه و سوابق کاری آن ها اقدام به رفع مشکل و حل پرونده نمایید.

تنها کمک گرفتن از یک وکیل کافی نیست، بلکه می بایست از بهترین وکیل مواد مخدر در تهران  کمک بگیرید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. البته، پیدا کردن وکیل تضمینی مواد مخدر، کار راحتی نیست و نمی توان به راحتی وکلا را رتبه بندی کرد. ولی معیار های به خصوصی برای تشخیص یک وکیل مواد مخدر حرفه ای و دلسوز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • وکیل مواد مخدر، وکیل پایه یک دادگستری است.
  • در حوزه جرایم مواد مخدر و حقوق آن اطلاعات و دانش زیادی دارد.
  • سابقه وکیل مواد مخدر در پرونده های مشابه قبلی باید بررسی شود.
  • باید دارای فن بیان خوبی باشد.
  • باید به طور منظم و مداوم در دادگاه حاضر شود.
  • باید با تمام پروسه های قضایی آشنا باشد.
  • وکیل تسخیری در جرایم مواد مخدر باید با انواع لایحه نویسی و تنظیم دادخواست و نامه های اداری و … آشنا باشد

علاوه بر موارد فوق، وکیل شما باید دارای ویژگی های اخلاقی حرفه ای مانند رازداری و امانت داری نیز باشد.

همچنین یک وکیل مواد مخدر حرفه ای و مجرب تمامی اطلاعات در زمینه میزان وثیقه برای مواد مخدر و همچنین نحوه تخفیف گرفتن مجازات مواد مخدر از دادگاه را به خوبی می شناسد و شما را در زمینه تنظیم لایحه دفاعیه مواد مخدر کمک بسزایی خواهد کرد.

نمونه لایحه فرجام خواهی مواد مخدر
نمونه لایحه فرجام خواهی مواد مخدر

نمونه لایحه فرجام خواهی مواد مخدر

در این بخش نمونه لایحه فرجام خواهی مواد مخدر را برای شما عزیزان قرار داده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن وکلای ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید 02188939832.

اگر میخواهید بدانید لایحه چیست و به دنبال نمونه نوشتن لایحه به دادگاه هستید کلیک کنید.

با سلام و عرض ادب احتراماً ؛ اینجانب به وکالت از آقای…….. در جهت تکمیل لایحه ی فرجام خواهی در پرونده کلاسه 950000 نسبت به دادنامه شماره 96099771184000000 مورخ 06/08/96 صادره از شعبه ….

دادگاه انقلاب شیراز که موکل به اتهام شرکت در حمل و نگهداری …کیلو و هشتصد گرم حشیش و با لحاظ تکرار جرم به …. سال حبس و …… میلیون ریال جزای نقدی و همینطور ….. میلیون ریال جزای نقدی بدل از شلاق محکوم شده است . در جهت اثبات مخدوش بودن حکم صادره اختصاراً به استحضار می رساند:

اولاً :چنانچه آن عالی مقامان مستحضرند: هر جرمی دارای رکن مادّی است . بزه های حمل و نگهداری مواد مخدر نیز از این قاعده مستثنی نیست . الفاظ قانون نیز از معانی عرفی به دور نیستند . بنابراین حمل عبارت از این است که کسی موادّ مخدر را از محلی به محل دیگر جابجا نماید و در حین انتقال و جابجایی دستگیر شود .

نگهداری نیز عبارت از این است که کسی موادّ مخدر را در مکان یا شیء (مثل ماشین) متعلق به خود نگهداری کند.

نمونه لایحه دفاعیه مواد مخدر

در این بخش نمونه لایحه دفاعیه مواد مخدر را مورد بررسی قرار داده ایم.

شعبه — دادگاه انقلاب موضوع، حمل و نگهداری ۱۲ گرم هروئین و۷۰/ ۳گرم شیشه شاکی: مدعی العموم مشتکی عنه:عاطفه قرنی وکیل:کامبیزفریبرز حیاتی —-: ۹۶۰۲۲۶ تاریخ رسیدگی: ۱۴/۱۲/۹۵

شرح ما وقع: درپی دستگیری خانم عاطفه قرنی توسط ماموران انتظامی وکشف مواد مخدر از داخل کیف وی،صورتجلسه مامورین بدین شرح می باشد.

مقارن ساعت ۱۴:۱۰ مورخ ۱۴/۲/۹۶ در پی اطلاع واصله مبنی بر وجود مواد مخدر در منزل وی،فردی به هویت یاوری ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی که از منزل نامبرده بازرسی به عمل آورده شده،لذا با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که طی بازرسی صورت گرفته از داخل کیف زنانه،دو بسته مواد مخدر از نوع شیشه به تعداد ۴۷ بسته کوچک، به مقدار ۷ گرم ۱۴۴ بسته هروئین به مقدار تقریبی۲۱ گرم با لفافه کشف شده که خانم عاطفه قرنی اعلام کرده که متعلق به خودم می باشد.

دانیال هذا همسر ایشان به هویت جلیل رنجبر نیز دستگیر و با خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی به پاسگاه جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شده،مراتب صورتجلسه و به استحضار می رسد.

برای تنظیم دادخواست آنلاین و دریافت مشاوره حقوقی با مشاوران ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید 02188939832.

نمونه پرونده مواد مخدر

بسمه تعالی در وقت فوق العاده، جلسه شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین به تصدی امضا‌کنندگان ذیل تشکیل و پرونده کلاسه تحت نظر قرار دارد و پرونده تحت نظر قرار دارد. با توجه به جمیع اوراق و محتویات پرونده، کفایت و ختم تحقیقات را اعلام و با استعانت از خداوند متعال بشرح آتی مبادرت به صدور قرار می‌نماید.

قرار جلب به دادرسی و منع تعقیب در خصوص اتهام آقای محمد ….. فرزند …… دایر بر نگهداری ۲۰سانت شیشه و سه گرم تریاک و ۴ گرم و ۳۰ سانت سوخته تریاک موضوع گزارش مرجع انتظامی با عنایت به دلایل و امارات موجود از جمله: ۱. گزارش مرجع انتظام

۲. اقرار متهم۳. کشف مواد مخدر از تصرف متهم ۴. توزین مواد مخدر ارتکاب بزه یادشده را محرز دانسته، ضمن انطباق عمل ارتکابی متهم با بند یک ماده ۵ و بند ۲ ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر و مستند به مواد ۲۶۴ و ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری قرار جلب به دادرسی نامبرده را صادر و اعلام می‌نماید.

در خصوص اتهام متهم دایر بر استعمال تریاک و شیشه به لحاظ مصرف روزانه متهم و فقط به وصف کیفری صرف اعتیاد عدم احراز تجاهر و در خصوص اتهام متهم دایر و نگهداری پایپ( آلات استعمال مواد مخدر) به لحاظ عدم کفایت ادله اثباتی مستند به ماده ۲۶۵ قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب صادر و اعلام میگردد.

قرار صادره ظرف مهلت ده روز از تاریخ ابلاغ به شاکی قابل اعتراض می‌باشد.

برای مشاهده آدرس شعب دادگاه های تهران و شماره تلفن دادگاه مواد مخدر کلیک کنید.

هزینه وکیل برای مواد مخدر
هزینه وکیل برای مواد مخدر

هزینه وکیل برای مواد مخدر

یک تعرفه به عنوان حقوق مواد مخدر یا هزینه مواد مخدر وجود ندارد و هزینه وکیل کاملا توافقی است. در بیش تر مواقع، حق الوکاله مواد مخدر با توجه به سنگینی جرم و خدمات لازم وکیل تعیین می شود. ولی پیش از انعقاد قرارداد، طرفین می بایست روی یک مبلغ توافق نمایند.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه تنظیم اظهارنامه قضایی توسط وکیل کلیک کنید.

هزینه وکیل برای مواد مخدر  بستگی به میزان خدمات وکیل و مهارت آن در بررسی مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر، نیاز به وکیل مواد مخدر، فن بیان و تجربه کاری وی و توافق طرفین دارد.

لازم به ذکر است که در برخی موارد، افراد فقط در رابطه با قانون جدید مواد مخدر به مشاوره و راهنمایی نیاز دارند که در این صورت، فقط حق مشاوره پرداخت می شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی مواد مخدر، می توانید از خدمات وکیل مواد مخدر رایگان دفتر وکالت تهران استفاده کنید. همین حالا تماس بگیرید.

مشاوره مواد مخدر با وکیل مواد مخدر تهران : 02188939832 و 09127654109

سوالات متداول

مشاوره با وکیل مواد مخدر به چه صورت است؟

در دفتر وکالت تهران به صورت رایان میتوانید با وکیل مواد مخدر مشاوره بگیرید. داخل مقاله در رابطه با وکیل مواد مخدر به صورت جامع صحبت کرده ایم.

شماره تلفن بهترین وکیل مواد مخدر تهران چیست؟

شماره تلفن بهترین وکیل مواد مخدر تهران 02188939832.

حق الوکاله وکیل مواد مخدر چقدر است؟

حق الوکاله وکیل مواد مخدر با توجه به میزان سابقه و مهارت وکیل و همچنین میزان جرایم مربوط به پرونده می باشد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت