به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

وکیل سرپرستی و قیومیت

وکیل سرپرستی و قیومیت

وکیل قیومیت، وکیل پایه یک دادگستری است که تجربه وی بیش تر در دعاوی مربوط به سرپرستی بوده است. در این مقاله، قصد داریم به شما بگوییم که وکیل قیومیت کیست و درباره انواع دعاوی قیومیت نیز اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

اگر در حوزه دعاوی خانواده دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با مجموعه دفتر وکالت تهران و با لیست وکلای تهران تماس بگیرید. 02188939832 و 09127654109

سوالات متداول
وکیل قیومیت
وکیل قیومیت

وکیل قیومیت

همانطور که میدانید قیومیت یکی از مهمترین مواردی می باشد که معمولا بعد از جدایی و طلاق افراد به دنبال ان خواهند بود.

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در رابطه با حضانت و سرپرستی در نظر داشته باشید این است که حضانت و سرپرستی دارای شرایط خاصی بوده و ارفاد متناسب با داشتن آن شرایط قادر به دریافت حضانت و همچنین حضانت و سرپرستی یک فرد دیگر و یا فرزند خود می باشند.

از آنجا که روند انجام و دریافت قیومیت و حضانت فرزند زمان بر بوده و پیچیده است پیشنهاد میشود از یک وکیل حرفه ای در این زمینه راهنمایی بگیرید. مجموعه وکالت تهران همواره بهترین وکلا را برای دریافت قیومت و حضانت در اختیار شما عزیزان قرار داده و با کمترین هزینه میتوانید در زمانی کوتاه قارد به دریافت حضانت و قیومت فرزندتان باشید.

یکی از مهم ترین مراحل شکایت قیومیت، تنظیم شکوائیه است. این مرحله باید طبق اصول و قواعد خاصی جلو برود تا به نتیجه مناسبی برسد و وکیل قیومیت، با رعایت این اصول و قواعد به شما کمک خواهد کرد. 

ضمن این که شما به راهنمایی یک وکیل قیومیت مجرب برای جمع آوری مدارک جهت ثابت کردن دعوی نیاز خواهید داشت. 

در برخی موارد و با توجه به توافقات بین وکیل قیومیت و موکل، ممکن است وکیل شما انجام بعضی از کار ها را به دست بگیرد ولی وظیفه اصلی وکیل قیومیت این است که در دادگاه برای ثابت کردن دعوی شما حاضر باشد. 

در دعوای مربوط به دریافت قیومیت، فقط یک بار امکان مطرح کردن دعوی وجود دارد و بنابراین لازم است که حتما از راهنمایی یک وکیل قیومیت مجرب برای اثبات دعوی خود استفاده کنید. 

وکیل قیومیت خوب، باید دانش و تخصص بسیار بالایی در حل دعاوی داشته باشد و به طور کامل با قوانین اسلامی آشنا باشد. تنها با کمک یک وکیل قیومیت مجرب است که می توانید درصد موفقیت پرونده خود را بالا ببرید. 

وکیل کیفری حرفه ای، علاوه بر دانش و تخصص لازم در زمینه دریافت حضانت و قیومیت، فن بیان شیوا و رسایی نیز دارد و دارای روحیه مناسب برای استفاده درست از دانش خود برای حل دعاوی مربوط به گرفتن حضانت است. 

برای دریافت مشاوره با بهترین وکیل خانواده در تهران و همچنین مشاوره رایگان با وکیل طلاق در تهران کلیک کنید.

وکالت قیومیت
وکالت قیومیت

وکالت قیومیت

ماده ۱۲۴۷ قانون مدنی در رابطه با وکیل حضانت و سرپرستی باید مورد توجه قرار گیرد که می‌گوید: مدعی‌العموم می‌تواند اعمال نظارت در امور مولی علیه را کلا یا بعضا به اشخاص موثق یا هیئت یا موسسه واگذار کند. شخص یا هیأت یا موسسه‌ای که برای اعمال نظارت تعیین شده است در صورت تقصیر یا خیانت مسئول ضرر و خسارت وارده به مولی علیه خواهند بود.

ماده ۱۱۹۲ قانون مدنی که مربوط به وصایت است، به عبارت دیگر می توان گفت که اگر در دادگاه خانواده محجور مسلمان باشد، نمی‌توان برای او قیم غیر مسلمان تعیین کرد به جز والدین ممکن است اداره امور برخی کودکان به قیم آن‌ها نیز سپرده شود، البته علاوه بر کودکانی که پدر یا جد پدری ندارند، ممکن است برای مجانین و اشخاص غیررشید هم قیم تعیین شود.

در بسیاری از مواقع بسیاری از افراد بدون داشتن دانش کافی در رابطه با سرپرستی و فرزند خواندگی و دریافت حضانت فرزند شکواییه صادر کرده و در نتیجه عدم رسیدگی به خواسته مورد نظر می باشند، در این صورت باید بگوییم یکی از اصلی ترین وظایف وکیل سرپرستی بررسی پرونده مورد نظر شما و تنظیم شکواییه به نفع شما می باشد.

با همه این اوصاف، بهترین وکیل سرپرستی و فرزند خواندگی، کسی است که مجموعه این ویژگی ها را در کنار یک دیگر داشته باشد. مجموعه وکالت تهران، با حضور بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، به شما کمک می کند تا با حضور یک وکیل سرپرستی و فرزند خواندگی مجرب، بتوانید به حل دعوی قیومیت و حضانت خود بپردازید. 

وکیل سرپرستی
وکیل سرپرستی

وکیل سرپرستی

اگر به دنبال گرفتن حضانت و قیومیت فرزند خود هستید باید بگوییم یک وکیل اداره سرپرستی دادگستری تهران میتواند کمک بسزایی به شما نماید.

در رابطه با وکیل اداره سرپرستی دادگستری تهران باید بگوییم ما در دفتر وکالت تهران بهترین وکلای اداره سرپرستی دادگستری تهران را به شما عزیزان معرفی کرده و با ارائه مشاوره ای رایگان به شما عزیزان قادر به حل پرونده و پیش برد سریع روند آن خواهیم شد.

پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با بهترین وکیل قیمومت در تهران با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا کارشناسان و متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 02188939832.

پیشنهاد میشود مقاله شرایط گرفتن حضانت فرزند توسط مادر را در رابطه با این موضوع مطالعه نمایید.

وکیل اداره سرپرستی

همانطور که بالاتر در رابطه با وکیل برای گرفتن سرپرستی گفته شد، اصلی ترین ویژگی یک وکیل اداره سرپرستی توانایی بررسی انواع پرونده های مربوط به قیومیت فرزند می باشد. شما میتوانید با دریافت مشاوره رایگان و دریافت مشاوره حقوقی تلفنی قیومیت فرزند با یکی از وکلای ما در دفتر وکالت تهران قادر به حل پرونده مورد نظر خود باشید.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی قیومیت فرزند و دریافت اطلاعات بهترین وکیل قیمومت با شماره تلفن ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر وکالت تهران مراجعه نمایید.

وکیل برای قیمومیت در تهران
وکیل برای قیمومیت در تهران

وکیل برای قیمومیت در تهران

مهم ترین وظیفه وکیل برای قیمومیت در تهران در این بین، ارائه تمام توان خود برای ایجاد صلح در دعاوی خانوادگی است. وکیل برای قیمومیت در تهران نباید به صرف هدف مادی وارد دعاوی خانوادگی شود و می بایست از افزایش اختلاف بین طرفین دعوا خودداری کند.

پیشنهاد میشود برای مشاوره با وکیل سرپرستی و قیومیت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وکالت سرپرستی و بررسی این موضوع که کفالت چیست با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

وظیفه وکیل سرپرستی و قیومیت چیست؟

وظیفه اصلی یک وکیل قیومیت مجرب، حل پرونده های مختلف و بررسی تمامی راه ها و روش های دریافت قیومیت و حضانت می باشد. داخل مقاله در رابطه با این موضوع به صورت جامع صحبت شده است.

شماره تلفن وکیل سرپرستی و قیومیت چیست؟

شماره تلفن وکیل سرپرستی و قیومیت در مجموعه وکالت تهران: 02188939832

هزینه وکیل سرپرستی و قیومیت چقدر است؟

هزینه وکیل سرپرستی و قیومیت متناسب با مقدار تجربه و سابقه وی در زمینه حل دعاوی و پرونده های مربوط به حضانت و قیومیت می باشد.

بهترین وکیل سرپرستی و قیومیت کیست؟

ما در دفتر وکالت تهران همواره بهترین وکیل سرپرستی و قیومیت را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت