به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

وکیل جرایم رایانه ای

وکیل جرایم رایانه ای

اگر به دنبال وکیل جرایم رایانه ای هستید با ما همراه باشید. در مرکز وکالت تهران بهترین وکلای جرایم رایانه ای فعالیت داشته و به تمام مشکلات پیچیده امور مربوط به جرایم رایانه ای تسلط دارند. شما می توانید همه روزه برای دریافت مشاوره جرایم رایانه ای با شماره تلفن های دفتر وکالت تهران تماس بگیرید. 02188939832 و 09127654109

وکیل جرایم رایانه ای کیست
وکیل جرایم رایانه ای کیست

وکیل جرایم رایانه ای کیست

امروزه به دلیل افزایش کلاهبرداری های رایانه ای و همینطور سایبری پیدا کردن وکیل مربوط به امور جرایم رایانه ای کار دشواری خواهد بود، وکیل جرایم رایانه ای فردی حرفه ای و خبره در زمینه انواع جرم های مربوط به کامپیوتر و رایانه می باشد که تجربیات کافی ای را در این زمینه دارا است و با استفاده از دانش و مهارت خود روند انجام پرونده مورد نظر شما را آسان و سریع تر خواهد کرد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا از مشاوره جرایم رایانه ای با وکیل متخصص جرایم رایانه ای در مرکز وکالت تهران بهره مند شوید تا مشکلات شما را به بهترین وجه حل کند. 02188939832 و 09127654109

جرایم رایانه ای چه نوع جرایمی هستند؟

جرایم رایانه ای جرایمی هستند که اغلب در فضای مجازی رخ می دهند. به عبارت دیگر می توان گفت هر کاری که از طریق یا به کمک رایانه یا از طریق اتصال به اینترنت چه به طور مستقیم یا غیرمستقیم صورت گردد و توسط قانون ممنوع باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته شده باشد، جرم رایانه ای به حساب می آید.

جرایم رایانه ای را می توان به سه دسته مجزا تقسیم نمود:

  • جرایمی که در آن رایانه و تجهیزات جانبی آن موضوع جرم واقع می شود.
  • جرایمی که در آن رایانه به عنوان ابزار ارتکاب جرم به کارگرفته می شود که معمولا از طریق شبکه های رایانه ای و اینترنت رخ می دهد.
  • جرایمی که می توان آنها را جرایم سایبری نامید که در فضای مجازی به وقوع می پیوندد، اما آثار آنها در دنیای واقعی ظاهر می شود.

وکیل جرایم رایانه ای کسی است که با انواع دعاوی مربوط به سایبری آشنایی کامل داشته و می تواند از پرونده های مختلف مربوط به دعاوی سایبری دفاع کند. این امر تنها با داشتن اطلاعات و دانش بالا و کامل امکان پذیر است و همچنین، وکیل سایبری می بایست با قوانین جدید نیز آشنا باشد .

از دیگر وظایف مشاور جرایم رایانه ای آماده کردن تمامی مدارکی که ثابت کننده این می باشد که از طریق اینترنت از شما سودجویی شده می باشد که این مدارک کمک بسیار بزرگی به به نتیجه رسیدن پرونده مورد نظر شما خواهد کرد.

وکیل جرایم رایانه ای باید در رابطه با قوانین امور سایبری و انواع آن و میزان جرایم رایانه ای دانش کافی داشته و علاوه بر این باید به حقوق مربوط به قانون سایبری، انواع جرایم رایانه ای و مجازات جرایم رایانه ای و تغییرات هر یک از آن ها مسلط باشد.

مشاوره جرایم سایبری
مشاوره جرایم سایبری

مشاوره جرایم سایبری

همانطور که بالاتر گفته شد جرایم سایبری و رایانه ای انواع متفاوتی دارند که جرم آن ها متناسب با نوع آن متفاوت می باشد، دفتر وکالت تهران دارای وکلای تخصصی در رابطه با انواع جرایم سایبری می باشد که به قوانین و شرایط جرایم سایبری و نحوه پیگیری این نوع جرایم تسلط کامل را دارا می باشند، شما میتوانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های زیر به صورت رایگان مشاوره جرایم سایبری بگیرید.

آدرس دادسرای جرایم رایانه ای تهران
آدرس دادسرای جرایم رایانه ای تهران

آدرس دادسرای جرایم رایانه ای تهران

دادسرای ناحیه ۳۱ استان تهران ویژه رسیدگی به جرائم رایانه‌ای و فناوری اطلاعات می باشد. در صورتی که به هر نحوی مورد کلاهبرداری و یا سودجویی اینترنتی قرار گرفته اید، می‌توانید از طریق این مجمع قضایی شکایت خود را پیگیری نمایید. تمامی جرایمی که در فضای اینترنتی رخ می‌دهد در حوزه رسیدگی دادسرای جرائم رایانه‌ای می‌باشد و برای پیگیری باید به این شعبه مراجعه فرمایید.

آدرس دادسرای جرایم رایانه ­ای تهران:

تهران – فلکه دوم صادقیه – خیابان آیت الله کاشانی – بلوار ابوذر – نبش بوستان دوم – دادسرای جرائم رایانه ای تهران

ساعات کار: ۸ صبح الی ۱۴:۴۵ شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۰۹۲۹۹۳

مراحل شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای
مراحل شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای

مراحل شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای

اولین مرحله در شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای این است که به سامانه ثنا رفته و جهت ابلاغ درخواست رسیدگی به یکی از دفاتر قضایی الکترونیکی مراجعه کنید.

از جمله مدارکی که باید با خود ببرید عبارت اند از:

  • ثبت نام سامانه ثنا جهت ابلاغ الکرونیک اوراق قضایی همراه با کارت ملی .
  • نوشتن شکایت نامه در یه برگ سفید که حاوی اطلاعات کامل از خودتان مانند نام، نام خانولدگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، آدرس، تحصیلات و غیره در بالای برگه و در زیر آن جرم را شرح کنید و در آخر امضا و اثر انگشت.
  • تهیه اسکرین شات و فیلم از محیط وقوع جرم.
  • کپی کارت ملی.

به قسمت ارجاع و ابطال تمبر دادسرا در خیابان آیت اله کاشانی خیابان اباذر مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنید.

نمونه شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای
نمونه شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای

نمونه شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای

شاکی :          فرزند:                کد ملی :        متولد :        شماره شناسنامه :        آدرس :

مشتکی عنه :            فرزند:                کد ملی :                  متولد :       شماره شناسنامه :        آدرس :

وکیل شاکی:     فرزند:    کد ملی :    متولد :     شماره شناسنامه :        آدرس :

محل وقوع جرم :                تاریخ وقوع جرم :

ریاست محترم دادسرای جرایم رایانه ای …………

سلام علیکم ؛

احتراما” به وکالت از آقای / خانم ……………………….. به استحضار می رساند :

مشتکی عنه با دسترسی غیر مجاز و بدون اطلاع و اجازه موکل از طریق سایت شرکت وارد قسمت شماره حساب شرکت شده و شماره حساب شرکت را به شماره حساب خود تغییر داده و جمعا” مبلغ …………………….ریال از مبلغ واریزی توسط مشتریان شرکت، به حساب ایشان واریز شده است  . لذا تقاضای تعقیب کیفری و مجازات نامبرده مورد استدعا می باشد.

مدارک و مستندات  به پیوست تقدیم شده است.

سوالات متداول

مشاوره رایگان با وکیل سایبری چگونه است؟

شما می توانید همه روزه برای دریافت مشاوره رایگان با وکیل سایبری با شماره تلفن های دفتر وکالت تهران تماس بگیرید. 0214420591

روش های دفاع در جرایم رایانه ای چیست؟

شما به کمک یک وکیل جرایم رایانه ای میتوانید شرایط و ضوابط دفاع در جرایم رایانه ای را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه را برای دفاعیه طی کنید.

بهترین وکیل سایبری در تهران کیست؟

در مرکز وکالت تهران بهترین وکلای جرایم رایانه ای و بهترین وکیل سایبری فعالیت داشته و به تمام مشکلات پیچیده امور مربوط به جرایم رایانه ای تسلط دارند.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت