به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

ثبت درخواست نوشتن دادخواست

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مثال : ملکی خریده ام و فروشنده به نامم سند نمی زند ، می خواهم که یک وکیل برای من متن دادخواست را تنظیم کند
مثال : الزام به تنظیم سند

تنظیم دادخواست

امروزه یکی از دغدغه های افراد در زمینه های متنوع مانند ملکی و دعاوی بانکی، تنظیم دادخواست می باشد. ما در وکالت تهران فرم آماده ای را برای شما عزیزان جهت تنظیم نمودن دادخواست به صورت رایگان قرار داده ایم. 

تنظیم دادخواست رایگان یکی از بارز ترین ویژگی های دفتر وکالت تهران می باشد، برای تنظیم دادخواست آنلاین تنها کافی است مشخصات خود از جمله نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن خود را در بخش های تعیین شده وارد کرده و با نوشتن موضوع مورد نظر خود با وکیل مورد نظر و انتخاب استان و شهر سکونت خود اقدام به تنظیم درخواست نمایید.

نمونه تنظیم دادخواست حقوقی

در این بخش برای شما عزیزان نمونه تنظیم درخواست حقوقی را قرار داده ایم. برای تنظیم دادخواست حقوقی ابتدا همانند تصویر نامو نام خانوادگی خود را وارد کنید.

در مرحله ی بعد شماره تلفن خود را وارد کرده و با مطرح کردن دادخواست خود در بخش مشخص شده اطلاعات مربوط به پرونده مورد نظر خود را بنویسید.

پس از انتخاب استان و شهر سکونت خود بر روی ارسال کایک کنید تا وکیل مجرب و حرفه ای مربوطه اقدام به پاسخگویی به دادخواست شما نماید.

هزینه تنظیم دادخواست

در بخش های بالایی نحوه تنظیم دادخواست کیفری را برای شما عزیزان قرار دادیمف لازم به ذکر است هزینه ی پیگیری دادخواست مورد نظر شما توسط وکیل، 30 هزار تومان می باشد. برای درخواست تنظیم دادخواست در وکالت تهران تنها کافی است مراحل گفته شده در بخش های بالایی را طی نمایید. لازم به ذکر است هزینه تنظیم دادخواست توسط وکیل متناسب با نوع پرونده شما و همچنین مقدار زمانی که باید برای پیش بردن روند آن در نظر گرفته شود متغیر خواهد بود.

یک وکیل تنظیم دادخواست با توجه به توافقات بین وکیل تنظیم دادخواست و موکل، ممکن است وکیل شما انجام بعضی از کار ها را به دست بگیرد ولی وظیفه اصلی وکیل تنظیم دادخواست این است که در دادگاه برای ثابت کردن دعوی شما حاضر باشد. 

در دعوای مربوط به تنظیم دادخواست، فقط یک بار امکان مطرح کردن دعوی وجود دارد و بنابراین لازم است که حتما از راهنمایی یک وکیل مجرب برای اثبات دعوی خود استفاده کنید.

وکیل تنظیم دادخواست، جزو دشوار ترین دسته های وکالت است و به هیچ عنوان نباید دعاوی مربوط به تنظیم دادخواست خود را به وکلای کم تجربه بسپارید. 

شما میتوانید در بین اسامی وکلای پایه یک دادگستری تهران رزومه هر یک از وکلا را مطالعه کرده و اقدام به انتخاب هر یک برای تنظیم دادخواست خود اقدام نمایید.

وکیل تنظیم دادخواست خوب، باید دانش و تخصص بسیار بالایی در حل دعاوی داشته باشد و به طور کامل با قوانین اسلامی آشنا باشد. تنها با کمک یک وکیل وکیل دادگاه ارشاد است که می توانید درصد موفقیت پرونده خود را بالا ببرید. 

وکیل تنظیم دادخواست حرفه ای، علاوه بر دانش و تخصص لازم در زمینه جرائم مربوط به تنظیم دادخواست، فن بیان شیوا و رسایی نیز دارد و دارای روحیه مناسب برای استفاده درست از دانش خود برای حل دعاوی ثبت احوال است. 

به علاوه این که تنها مسائل حقوقی برای دادخواست های حقوقی کفایت نمی کنند وکیل تنظیم دادخواست باید با قوانین شرعی نیز آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند در جرائمی که جزو اصطلاحات فقهی هستند به موکل خود کمک کند. 

نمونه متن دادخواست

در این بخش برای شما عزیزان نمونه متن دادخواست را قرار داده ایم، شما میتوانید برای نوشتن دادخواست خود با وکلای ما در وکالت تهران مشاوره حقوقی رایگان بگیرید  02188939832 و 09127654109.

تعیین خواسته و بهای آن: تقاضای صدور حکم مبنی بر محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ریال بانضمام کلیه خسارات دادرسی ریاست محترم دادگاه با سلام و عرض ادب احتراما اینجانب …. خواهان دعوا. مبلغ …… ریال از جناب ….. طلبکار می باشم. لازم به ذکر است که از خوانده محترم رسید کتبی موجود است که نشان دهنده ادعای اینجانب می باشد و فتوکپی مصدق آن نیز به این شکایت نامه پیوست داده شده است و اینجانب تقاضای رسیدگی و صدور حکم مبنی بر محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ طلب بانضمام کلیه خسارات دادرسی مورد استدعاست شد. محل امضاء مهر انگشت

نمونه دادخواست از طرف وکیل

خواهان: خوانده : وکیل یا نماینده قانونی : تعیین خواسته و بهای آن: دلائل و منضمات دادخواست : ریاست محترم مجتمع قضائی( دادگستری )….. با سلام ، احتراما اینجانب به وکالت از اقای ….. نسبت به دادنامه غیابی شماره …… مورخ ….. موضوع کلاسه پرونده …… ان شعبه محترم که در تاریخ …… به موکل اینجانب ابلاغ گردیده است اعتراض نموده ، لذا به تجویز مواد ۳۰۵ و ۳۰۶ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی درخواست رسیدگی واخواهی دارم.رو نوشت دادنامه و لایحه واخواهی وکالتنامه جمعا …. برگ به پیوست دادخواست می باشد .خواهان: خوانده : وکیل یا نماینده قانونی : تعیین خواسته و بهای آن: دلائل و منضمات دادخواست : ریاست محترم مجتمع قضائی( دادگستری )….. با سلام ، احتراما اینجانب به وکالت از اقای ….. نسبت به دادنامه غیابی شماره …… مورخ ….. موضوع کلاسه پرونده …… ان شعبه محترم که در تاریخ …… به موکل اینجانب ابلاغ گردیده است اعتراض نموده ، لذا به تجویز مواد ۳۰۵ و ۳۰۶ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی درخواست رسیدگی واخواهی دارم.رو نوشت دادنامه و لایحه واخواهی وکالتنامه جمعا …. برگ به پیوست دادخواست می باشد .

نمونه دادخواست کیفری

ریاست محترم…….. با سلام احتراما به استحضار می رساند؛ اینجانب ……………………….. فرزند ………………….. مالک پلاک ……………… بخش ………………….. شهرستان ………………………….. واقع در ……………………………………………….. بدین وسیله رضایت خود را نسبت به …………………………. ساختمان مجاور شمالی / جنوبی / شرقی / غربی اینجانب به مالکیت خانم / آقای ……………………………. با پلاک ……………… اعلام می نمایم. محل امضاء مالک ملک مهر انگشت

نمونه دادخواست های حقوقی pdf

شما میتوانید در این بخش فایل PDF  نمونه درخواست حقوقی را دانلود نمایید. برای دانلود انواع دادخواست های حقوقی و همچنین دانلود رایگان نمونه دادخواست های حقوقی میتوانید در واتس اپ با وکلای دفتر وکالت تهران در ارتباط باشید 09127654109.

نمونه فرم دادخواست حقوقی word

با سلام و احترام… بنده به عنوان وکیل خواهان نکاتی را باستحضار عالیجناب میرساند: با توجه به اینکه خوانده محترم، مالک رسمی ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی … مفروز از پلاک ثبتی … فرعی از اصلی مذکور، به شماره ثبت … صفحه … دفتر املاک … بخش … تهران، به نشانی … است. با نظر به اینکه مستند به تصویر مصدق گواهی عدم حضور دفتر اسناد رسمی … تهران، خوانده، از حضور در دفتر اسناد رسمی مذکور و انجام تعهد خویش مبنی بر انتقال رسمی مورد معامله استنکاف می ورزد. با عنایت به اینکه خوانده فوق الاشعار، رقبه مورد ترافع را با کلیه متعلقات آن، مستند به تصویر مصدق مبایعه نامه عادی به شماره … مورخ … به موکل، در ازاء ثمن به مبلغ … ریال می فروشد و مبلغ … ریال از ثمن معامله را از موکل دریافت نموده و مبیع را به تصرف موکل داده است و مستند به بند … شروط ضمن عقد همان مبایعه نامه، طرفین متعهد گردیده اند که در روز … مورخ … در دفتر اسناد رسمی … تهران، جهت انتقال رسمی مورد معامله، حضور به هم رسانند.

برای دانلود انواع دادخواست و شکوائیه بانک با شماره تلفن های دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا همکاران ما این فایل را برای شما عزیزان ارسال نمایند.

نمونه دادخواست های ملکی

ریاست محترم مجتمع قضایی نام شهرستان محل اقامت خوانده باعرض سلام احتراماً به استحضار می رساند: اینجانب با خوانده/خواندگان مبایعه نامه ای/ قراردادی را درخصوص معامله در تاریخ / / منعقد كرده ایم و بر اساس مبایعه نامه/ قرارداد فوق الذكر مبلغ ریال بعنوان ثمن معامله در وجه خوانده/خواندگان محترم پرداخت شده است. نظر به اینكه متعاقب انجام معامله و تنظیم قرارداد، موضوع قرارداد مستحق للغیر درآمده و با توجه به اینكه موضوع قرارداد مستنداً به دادنامه و صدورتجلسه فوق الاشعار از ید اینجانب خارج و در اختیار ثالث قرار گرفته است

نمونه دادخواست پر شده

احتراما به استحضار میرساند:

در تاریخ …. بنده آقا/خانم….. به شماره شناسنامه … جهت دریافت وام … به اداره … مراجعه فرمودم .آقای/آقایان خانم/خانم ها فرزند به نشانی هنگامی که مرا مستاصل در انجام کار خود که در گرو امضای رییس ایشان بود یافتند، ….

در این بخش تصویر نمونه دادخواست پر شده را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

پیشنهاد میشود:

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل مهریه در تهران

وکیل دعاوی ملکی در تهران

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل چک در تهران

 

خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت