به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

ثبت درخواست نوشتن شکواییه

درخواست خدمات

"*" indicates required fields

مثال : ملکی خریده ام و فروشنده به نامم سند نمی زند ، می خواهم که یک وکیل برای من متن دادخواست را تنظیم کند
مثال : الزام به تنظیم سند

تنظیم شکواییه

شکواییه نوعی سند حقوقی است که برای آغاز اقامه دعوای کیفری از سوی شاکی تهیه شده و به دادستان ارائه می‌شود.

وقتی جرمی اتفاق می‌افتد کسی که از جرم زیان دیده حق شکایت و درخواست احقاق حق خود را دارد.

این شکایت از طریق متنی با عنوان شکواییه صورت می‌گیرد. شکواییه به دادخواست شباهت زیادی دارد در هر دو آن‌ها خواسته مشخصی از دادگاه طلب می‌شود و مدارک و مستندات مدعی یا شاکی در آن ذکر می‌شود.

تفاوت مهم آن‌ها این است که دادخواست معمولاً خطاب به دادگاه حقوقی نوشته می‌شود اما شکواییه در زمانی که جرمی اتفاق افتاده باشد نوشته شده و خطاب به دادستان نوشته می‌شود. انتخاب نوع شکواییه و تعیین دقیق جرم هم ظرافتهای خاص خود را دارد که رعایت نکردن آن‌ها موجب شکست در پرونده خواهد شد.

شکواییه یا شکایت نامه توسط شاکی و یا مدعی خصوصی در پرونده های کیفری تنظیم می‌شود. برای شکواییه در قانون قالب وفرم خاصی پیش بینی نشده است.

ولی عملا یک برگه یا فرم مخصوص وجود دارد که شکل آن، از سوی قوه قضاییه تعیین گردیده و شاکی پرونده کیفری، موظف است تا با تکمیل و ارسال آن، برای طرح شکایت کیفری خود در مرجع صالح کیفری اقدام نماید.

در شکواییه، اطلاعاتی شامل مشخصات شاکی، مشتکی عنه، عنوان جرم، زمان و محل وقوع جرم و شرح شکایت ذکر گردیده و از طریق دفتر خدمات قضایی، برای دادسرا یا دادگاه صلاحیت دار ارسال می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لایحه پیشنهاد میشود مقاله ی لایحه چیست را مطالعه نمایید.

ما در دفتر وکالت تهران انواع خدمات تنظیم شکواییه را به صورت فوق حرفه ای انجام میدهیم. به این صورت که شما با تکمیل کردن فرم موجود در ابتدای صفحه درخواست تنظیم شکواییه را ارسال کرده و وکلای مجرب و کار بلد ما در دفتر وکالت تهران اقدام به رسیدگی به پرونده مورد نظر شما میکنند.

تنظیم شکایت نامه کلاهبرداری

تنظیم شکایت نامه اینترنتی

وکیل تنظیم شکواییه یک راهنمای تنظیم شکواییه کیفری می باشد، که میتوانید با مشاوره گرفتن از وی اقدام به تنظیم یک شکواییه مناسب و حرفه ای در دادگلاه نمایید.

شما به صورت آنلاین میتوانید با ثبت درخواست خود از خدمات تنظیم شکایت نامه کلاهبرداری اینترنتی دفتر وکالت تهران استفاده نمایید.

در این بخش متن شکایت نامه را برای شما عزیزان قرار داده ایم، برای دریافت متن شکایت نامه pdf میتوانید با شماره تلفن ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید 02188939832

برای کسب اطلاعات در رابطه با تنظیم اوراق قضایی پیشنهاد میشود مقاله ی اوراق قضایی چیست را مطالعه نمایید.

نمونه متن شکایت نامه از همسایه مزاحم

با عرض سلام و ادب به استحضار می رساند که اینجانب ساکن طبقه ….. یک ساختمان مسکونی به آدرس ذکر شده در بالا هستم. مدتیست جناب آقای/خانم ………..(مشتکی عنه) که همسایه طبقه ……….. ما با ایجاد سر و صدای مزاحم و بیش از اندازه باعث سلب آسایش ما و سایر همسایگان شده است. بدین ترتیب که کودکان وی تا نیمه شب در ساختمان می دوند و جیغ می کشند و صدای پاهای آنان و جیغ و سر وصدای آنها مانع استراحت ما و سایر ساکنین ساختمان شده است.

اینجانب ناراحتی و اعتراض خود و سایر همسایگان را بارها به اطلاع ایشان رسانده ایم اما تغییری در شرایط حاصل نشده است. با توجه به شرایط پیش آمده از آن مقام محترم تقاضای رسیدگی دارم. در ضمن سایر همسایگان آقای/خانم………………..با شماره تماس …………………..و آقای/خانم……………….با شماره تماس ………………….. اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیازدر دادگاه حاضر شوند و مطالب ذکر شده در این شکواییه را تایید کنند.

برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان با شماره تلفن دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

متن شکایت نامه کلاهبرداری

متن شکایت نامه کلاهبرداری

با عرض سلام و ادب اینجانب دارای شغل … در شهر … به نشانی … می باشم بنده قصد انجام … را داشتم جهت انجام معامله ای برای یافتن بهترین گزینه مدت … را صرف تحقیق و پرس و جو کردم در جریان تحقیقات خود با مشتکی عنه که دارای شغل … بود آشنا شدم ایشان ضمن ارایه نمودن اسناد و مدارکی مبنی بر سوابق کار خود اذعان داشت که می تواندکالای مورد نیاز من را تهیه کند و مبلغ … ریال را جهت همکاری با بنده در تاریخ … مطالبه کرد بنده نیز مبلغ مذکور را در تاریخ مقرر به حساب ایشان واریز کردم اما پس از گذشت مدت … متوجه شدم که نامبرده بنده را به رسیدن به هدف خود که … بود امیدوار کرده است در حالی که تمامی اظهارات وی دروغین و اسناد و مدارک ارایه شده توسط ایشان جعلی است و بنده تحت تاثیر اظهارات و صحنه سازی ها و مانور های متقلبانه ی وی که برای هر شخصی باورپذیر بود اغفال شدم.

لازم به ذکر است که ایشان اشخاص دیگری را نیز همچون بنده فریب داده است لذا با عنایت به ادله ی اینجانب شامل …، … و … می باشد و با نظر به این که فعل ارتکابی مشتکی عنه دارای وصف مجرمانه ی کلاه برداری می باشد با استناد به ماده ی 1 قانون تشدید مرتکبین اختلاس، ارتشا و کلاه برداری تعقیب کیفری و مجازات نام برده مورد استدعا می باشد همچنین با توجه به این که خسارت وارد شده به اینجانب مبلغ … ریال می باشد بدوا درخواست صدور و اجرای فوری دستور تامین خواسته را دارم.

پیشنهاد ویژه: تنظیم دادخواست

تنظیم شکایت نامه کلاهبرداری

یکی از خدمات وکلای ما در وکالت تهران تنظیم شکایت نامه کلاهبرداری می باشد، از آنجا که نوشتن شکواییه در خصوص کلاهبرداری زمان بر می باشد میتوان گفت نیاز به تخصص بالایی داشته و حتما توسط یک وکیل حرفه ای باید صورت گردد. برای مشاهده لیست وکلای تهران کلیک کنید.

خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت