به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

فرم ارزش منطقه ای ملک

فرم ارزش منطقه ای ملک

در این مقاله قصد داریم به صورت جامع شما را با فرم ارزش منطقه ای ملک آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه فرم ارزش منطقه ای ملک و فرم ارزش منطقه ای ملک جهت دعاوی غیر منقول آشنا شوید.

اگر به دنبال یک وکیل امور ثبتی مجرب و حرفه ای هستید پیشنهاد میکنیم با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس حاصل فرمایید.

فرم ارزش منطقه ای

قبل از شروع بررسی فرم ارزش منطقه ای ملک، ابتدا بهتر است با یکدیگر به تعریف ارزش منطقه ای بپردازیم، ارزش منطقه ای همانطور که از نام آن پیداست به معنای میزان ارزش و همچنین قیمت یک ملک و یا یک زمین می باشد. معمولا ارزش منطقه ای متناسب با نوع زمین و ملک و همچنین ویژگی های آن متغیر بوده و دارای ارزشی متفاوت می باشد.

یکی از مهم ترین مسائل قابل طرح نزد مدیران محترم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و دفاتر دادگاه ها محاسبه و اخذ هزینه دادرسی در هنگام تنظیم و طرح دادخواست راجع به اموال غیر منقول نزد محاکم قضایی می باشد.

در ادامه فرم ارزش منطقه ای و نحوه دانلود آن را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

دانلود فرم ارزش منطقه ای ملک

برای دانلود و مشاهده نمونه فرم ارزش منطقه ای ملک میتوانید وارد وبسایت www.arzeshmantagheh.ir شده و با پر کردن اطلاعات خواسته شده در این بخش که شامل شماره تلفن، بخش و استان می باشد قادر به مشاهده فرم ارزش منطقه ای ملک باشید.

در این بخش نمونه فرم ارزش منطقه ای املاک را برای شما عزیزان قرار داده ایم، پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره رایگان با بهترین وکیل املاک در تهران با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فرم ارزش منطقه ای و فرم ارزش منطقه ای ملک پی دی اف با شماره تلفن ما در پیامرسان واتس اپ پیام داده و از همکاران ما بخواهید تا فرم ارزش منطقه ای ملک جهت دعاوی غیر منقول را برای شما عزیزان ارسال نمایند.

اگر نمیدانید سند تک برگ عرصه و اعیان چیست کلیک کنید.

ارزش معاملاتي

ارزش معاملاتی املاک دفترچه‌ای است که به صورت سالانه توسط کمیسیون تقویم املاک منتشر می‌گردد. در دفترچه ارزش معاملاتی، املاک مناطق مختلف تهران و شهرستان‌ها قیمت‌گذاری می‌شوند. قیمت‌هایی که در دفترچه ارزش معاملاتی تعیین می‌شود از قیمت واقعی املاک بسیار کمتر است.

پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان در رابطه با فرم ارزش منطقه ای تهران و فرم ارزش منطقه ای زمین با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا متخصصین و مشاوران ما اطلاعات لازم را در رابطه با فرم ارزش منطقه ای دادگستری و فرم ارزش منطقه ای املاک در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

همچنین برای دریافت فرم خود اظهاری ارزش منطقه ای و فرم ارزش منطقه ایی ملک نیز میتوانید با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگرید تا همکاران ما فرم ارزش منطقه اي ملک و سایر فرم ارزش منطقه اي را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مطابق ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم : کمیسیون ارزش معاملاتی ملک متشکل از پنج عضو است که در تهران از نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شورای اسلامی شهر و در سایر شهرها از مدیران کل یا رؤسای ادارات امور مالیاتی راه و شهرسازی جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک و یا نمایندگان آنها و نماینده شورای اسلامی شهر تشکیل می شود.

نمونه فرم ارزش منطقه ای

مطابق تبصره ۳ ماده ۶۴ اصلاحی قانون مالیات های مستقیم، مصوب ۱۳۹۴، در مواردی که ارزش معاملاتی موضوع این ماده مطابق دیگر قوانین و مقررات مأخذ محاسبه سایر عوارض و وجوه قرار می­گیرد مأخذ محاسبه عوارض و وجوه یادشده بر مبنای درصدی از ارزش معاملاتی موضوع این ماده می ­باشد که با پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه ذی­ربط به تصویب هیأت وزیران یا مراجع قانونی مرتبط می‌رسد.

درصد مذکور باید به نحوی تعیین گردد که مأخذ محاسبه عوارض و وجوه یادشده بیش از نرخ تورم رسمی اعلامی از طرف مراجع قانونی ذی‌ربط افزایش نیافته باشد.

برای دریافت فرم ارزش منطقه ای پی دی اف و فرم ارزش منطقه ای pdf و دانلود فرم ارزش منطقه ای تهران با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

پیشنهاد میشود برای دانستن راه های اثبات مالکیت برای اموال فاقد سند وارد مقاله ی مربوطه شوید.

فرم تعیین ارزش منطقه ای

دفترچه ارزش منطقه ای ملک و فرم تعیین ارزش منطقه ای هرسال توسط اداره امور مالیاتی منتشر میشود. این دفترچه هرساله برای هر استان به طور جداگانه منتشر شده و مقدار قیمت منطقه ای ملک تمام نقاط شهری به تفکیک مشخص شده است.

برای دانلود فرم تعیین ارزش منطقه ای ملک، فرم ارزش منطقه ای دفاتر خدمات قضایی، فرم خام ارزش منطقه ای ملک و فرم خام محاسبه ارزش منطقه ای با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

فرم ارزش منطقه ای دادخواست

مطابق ماده ۶۴ قانون مالیاتهای مستقیم،‌ عواملی نظیر قیمت ساختمان با توجه به مصالح، قدمت ، تراکم، طریقه استفاده از ملک، نوع مالکیت، نوع کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری ، صنعتی، مسکونی، آموزشی ، اداری و کشاورزی در تعیین قیمت املاک اهمیت دارند.

برای دریافت فرم ارزش منطقه ای دادگاه، فرم درخواست ارزش منطقه ای ملک و دانلود نمونه فرم ارزش منطقه ای ملک و دانلود رایگان فرم ارزش منطقه ای ملک به همراه فرم ارزش منطقه ای ملک در دادخواست با شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

دانلود رایگان فرم ارزش منطقه ای

همانطور که بالاتر در رابطه با فرم ارزش منطقه ایی و ارزش منطقه ای ملک فرم گفته شد، فرم ارزش منطقه ای ملک تهران متناسب با نوع ملک و همچنین ابعاد آن متغیر می باشد. شما میتوانید برای مشاهده فرم ارزش منطقه ای ملک word یا همان فرم ارزش منطقه ای ورد و فرم ارزش منطقه بندی با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

فرم ارزش منطقه ای ملک چیست؟

فرم ارزش منطقه ای ملک فرمی می باشد که در آن ارش منطقه ای ملک ذکر شده و متناسب با مساحت ملک تایین می گردد.

ارزش معاملاتي چیست؟

در دفترچه ارزش معاملاتی، املاک مناطق مختلف تهران و شهرستان‌ها قیمت‌گذاری می‌شوندو داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با ارزش معاملاتي صحبت کرده ایم.

ارزش منطقه ای ملک چیست؟

ارزش منطقه ای ملک قیمت و ارزش اصلی ملک بر اساس ابعاد و همچنین دیگر موارد می باشد که داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با آن ها صحبت کرده ایم.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت