به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

مالیات تراکنش حساب بانکی

مالیات تراکنش حساب بانکی

در این مقاله قصد داریم شما را به صورت جامع با مالیات تراکنش حساب بانکی آشنا کنیم. اگر به دنبال فرمول گردش حساب و قانون مالیات بر گردش حساب سال ۱۴۰۱ هستید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

مالیات تراکنش حساب بانکی
مالیات تراکنش حساب بانکی

مالیات تراکنش حساب بانکی

همانطور که میدانید در هر تراکنشی که کهرت و حساب بانکی شما انجام میدهد. مقداری وجه به عنوان مالیات از حساب شما کم خواهد شد. مالیات تراکنش حساب بانکی با توجه به مقدار گردش حساب و میزان وجه وردی و خروجی از حساب بنکی متغیر می باشد.

مالیات یک هزینه مالی اجباری یا نوعی خراج است که توسط یک سازمان دولتی به منظور تأمین هزینه‌های مختلف عمومی یا هزینه‌های دولت، به مالیات دهنده (یک شخص حقیقی یا شخص حقوقی) تحمیل می‌شود.

یکی از مهمترین مالیات هایی که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مالیات تراکنش حساب بانکی می باشد.

عدم موفقیت در پرداخت، فرار یا مقاومت در برابر پرداخت مالیات، می‌تواند طبق قانون مجازات در پی داشته باشد. مالیات‌ها از مالیات‌های مستقیم یا غیرمستقیم تشکیل شده‌اند و ممکن است به صورت پول یا معادل کار آن پرداخت شود.

بیشتر کشورها برای تأمین مالی نیازهای عمومی، مشترک یا توافق شده ملی و کارکردهای دولت، دارای سیستم مالیاتی هستند.

برخی کشورها در رابطه با مالیات بر گردش حساب سیستمی با نرخ ثابت مالیات بردرآمد دارند اما بیشتر کشورها سیستم مالیاتی پلکانی با درآمد دارند. اغلب کشورها بر درآمدهای شخصی و همچنین درآمد شرکت‌ها مالیات وضع می‌کنند. علاوه بر این موارد معمولاً در اکثر کشورها مالیات بر دارایی، مالیات بر ارث، مالیات بر املاک، مالیات هدیه، مالیات فروش، مالیات بر درآمد یا تعرفه نیز دریافت می‌شود. از نظر اقتصادی، مالیات ثروت را از خانوارها یا کسب و کارها به دولت منتقل می‌کند.

این کار هم می‌تواند موجب رشد اقتصادی و رفاه اقتصادی و هم کاهش آن شود. در نتیجه، مالیات موضوعی بسیار مورد بحث است.

مالیات حساب بانکی گردش حساب بالای 500 میلیون
مالیات حساب بانکی گردش حساب بالای 500 میلیون

مالیات حساب بانکی گردش حساب بالای 500 میلیون

با توجه به گفته های بالا اهداف دولت از تنظیم مالیات افزایش درآمد برای تأمین بودجه دولت یا تغییر قیمت برای تأثیر بر تقاضا است.

در رابطه با مالیات گردش حساب دولت‌ها و اجماع‌های مشابه آنها در طول تاریخ برای اجرای کارهای بسیاری از پول مالیات استفاده کردند. برخی از این موارد شامل مخارج زیرساخت‌های اقتصادی (راه‌ها، حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی، سیستم‌های حقوقی، امنیت عمومی، آموزش، سیستم‌های سلامت)، نظامی، تحقیقات علمی، فرهنگ و هنر، کارهای عمومی، توزیع، جمع‌آوری داده‌ها، بیمه عمومی و عملکرد خود دولت می‌شود.

در رابطه با مالیات حساب بانکی گردش حساب بالای 500 میلیون باید بگوییم اگر گردش حساب بالاتر از سقف مجاز باشد، بانک از طریق پیامک و تماس اطلاع‌رسانی می‌کند و شخص حقیقی یا حقوقی باید ظرف یک ماه مستندات خود را ارائه دهد. در غیر این صورت‌حساب مسدود می‌شود.

در بخشنامه شماره ۱۶/۹۹/۲۰۰ به چگونگی نحوه بررسی و رسیدگی به تراکنش‌ها اشاره شده است. این بخشنامه به طور کامل توضیح داده است که کدام تراکنش‌ها مشمول مالیات می‌شوند و چگونه و به چه میزان باید مالیات پرداخت کنند. طبق این بخشنامه بعضی از مبادلات مالی جنبه درآمدی ندارند.

در اجرای مفاد این بخشنامه یک کمیته شش‌نفره در هر یک از ادارات کل مالیاتی تشکیل می‌شود.

این کمیته قبل از ورود به حسابرسی مالیاتی حجم ریالی گردش حساب بانکی را با سوابق مالیاتی و سایر فعالیت‌های مالی افراد تطبیق می‌دهند و اگر مغایرتی وجود نداشت، به حسابرسی مالیاتی اطلاعات به‌دست‌آمده، نیازی نخواهد بود.

لازم به ذکر است سقف گردش حساب اشخاص حقیقی و مالیات حساب شخصی مالیات‌بردرآمد اشخاص حقیقی و یا مالیات‌بردرآمد اتفاقی برای اشخاص حقیقی و حقوقی (ماده ۱۱۹ ق.م.م) بر اساس نرخ مصوب ماده ۱۳۱ قانون مالیات‌های مستقیم محاسبه می‌گردد.

مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی درصورتی‌که تراکنش‌های بانکی در حکم درآمد حاصل از فعالیت اقتصادی باشد، بر اساس نرخ ماده 105 ق.م.م و با فرمول «درآمد مشمول مالیات*25%» محاسبه و دریافت می‌گردد.

برای دریافت مشاوره با وکیل مالیاتی مجرب و حرفه ای و استعلام هزینه وکیل مالیاتی کلیک کنید.

سقف گردش حساب برای مالیات
سقف گردش حساب برای مالیات

سقف گردش حساب برای مالیات

در رابطه با مالیات حساب شخصی و مالیات گردش حساب شخصی باید بگوییم اگر صاحب حساب، پرونده مالیاتی نداشته باشد، از سوی سازمان امور مالیاتی پرونده تشکیل داده شده و صاحب حساب باید برای گردش حساب خود توضیحات قانع‌کننده‌ای ارائه کند. در غیر این صورت، با اتهام پولشویی مواجه خواهد شد.

در صورتی که گردش حساب بالاتر از سقف مجاز و سقف گردش حساب در سال باشد، بانک از طریق پیامک و تماس به شخص حقیقی یا حقوقی اطلاع‌رسانی می‌کند. سپس، مؤدی باید ظرف یک ماه مستندات خود را ارائه دهد، در غیر این صورت‌، حساب مسدود خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است سقف تراکنش بانکی اشخاص حقیقی بازنشسته تا 20 میلیارد ریال، مستمری بگیر تا 10 میلیارد ریال و بیکار تا 5 میلیارد ریال می باشد.

همچنین سقف تراکنش بانکی معاف از مالیات و سقف تراکنش های فرد که سالانه 5 میلیارد تومان می باشد و در نظر گرفتن نرخ های مالیاتی بین 15 تا 25 درصد می باشد.

در رابطه با محاسبه مالیات تراکنش ها پیشنهاد میکنیم با یک وکیل بانکی حرفه ای مشاوره بگیرید.

مالیات بر گردش حساب سال ۱۴۰۱

بر اساس قانون مالیات بر گردش حساب سال ۱۴۰۱ برای درآمد تا ۵۰ میلیون تومان ۱۵ درصد، برای درآمد نسبت به مازاد ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان ۲۰ درصد، و برای درآمد نسبت به مازاد ۱۰۰ میلیون تومان ۲۵ درصد است.

همچنین طبق قانون جدید مالیاتی تراکنش های بانکی مالیات بر گردش حساب سال 1401 بدین ترتیب است که این مالیات توسط سازمان امور مالیاتی از گردش حساب های بانکی افراد و بر اساس ماده ۱۳۱ قانون مالیات های مستقیم محاسبه می شود.

طبق مالیات گردش حساب ۱۴۰۱ :

  • تا ۵۰ میلیون تومان ۱۵ درصد
  • از ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان ۲۰ درصد
  • به ازای بیش از۱۰۰ میلیون تومان ۲۵ درصد

همانطور که بالاتر نیز در رابطه با مالیات تراکنش های بانکی و مالیات حسابهای بانکی گفته شد، تراکنش‌های با ماهیت درآمدی که در محاسبه مالیات در سال مربوطه منظور شده‌اند از مالیات معاف هستند.

همچنین مالیات بر حسابهای بانکی با ماهیت درآمدی با نرخ صفر یا معاف از مالیات؛ مانند درآمد حاصل از کشاورزی، وقف، نذورات، ارث نیز از مالیات معاف می باشند. در ادامه در رابطه با تراکنش های بانکی معاف از مالیات بیشتر صحبت کرده ایم.

تراکنش های بانکی معاف از مالیات

تراکنش های بانکی معاف از مالیات تراکنش های زیر می باشند که عبارت اند از:

تراکنش‌های با ماهیت درآمدی که در محاسبه مالیات در سال مربوطه تعبیه شده باشند.

تراکنش‌های با ماهیت درآمدی با نرخ صفر مانند درآمد حاصل از کشاورزی و تراکنش‌های با ماهیت غیردرآمدی

تراکنش هایی که در بخش های بالاتر گفته شد تراکنش های بانکی معاف از مالیات می باشند.

تا اینجا در رابطه با اهمیت مالیات بر تراکنش های بانکی و مالیات بر حساب بانکی به صورت جامع صحبت شد. همچنین در رابطه با تراکنش های بانکی معاف از مالیات نیز به صورت جامع صحبت کردیم، اکنون زمان آن رسیده است که با تراکنشهای بانکی مشمول مالیات و قانون جدید مالیات حساب بانکی صحبت کنیم.

برای تنظیم قرارداد آنلاین و دریافت مشاوره حقوقی رایگان با وکلای حرفه ای و کاربلد ما در دفتر وکالت تهران در تماس باشید.

تراکنشهای بانکی مشمول مالیات
تراکنشهای بانکی مشمول مالیات

تراکنشهای بانکی مشمول مالیات

در بخشنامه ای که اداره مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در تاریخ 04/03/1401 به تمام بانک های کشور ابلاغ کرده است، جزئیات زیر وجود دارد:

مجموع حداکثر سقف گردش بدهکار و بستانکار (برداشت و واریز) تمام حساب های بانکی شخص حقیقی فاقد شغل یعنی بازنشسته، مستمری بگیر و بیکار (دانش آموز، دانشجو و بانوان خانه دار) در طول یکسال به شرح ذیل است:

  • بازنشسته تا 20 میلیارد ریال
  • مستمری بگیر تا 10 میلیارد ریال
  • بیکار تا 5 میلیارد ریال

مالیات گردش حساب بالای 5 میلیارد

بر اساس قانون تصویب شده در رابطه با مالیات گردش حساب بالای 5 میلیارد به ازای بیش از۱۰۰ میلیون تومان ۲۵ درصد مالیت می باشد.

همچنین در رابطه با قانون جدید مالیات حساب بانکی نیز باید بگوییم در صورتی که واریزی به حساب‌ بانکی، با استفاده از ابزار پرداخت‌ های بانکی، از قبیل دستگاه کارت خوان بانکی، انجام گیرد، اصل بر آن است که مالیات تراکنش های بانکی، از صاحب حساب، اخذ شده، مگر اینکه غیر در آمدی بودن حساب، توسط مودی، اثبات گردد. بنابراین، در این مورد، اثبات غیر در آمدی بودن تراکنش بانکی، با مودی می باشد.

برای مشاهده اسامی وکلای مرد تهران در دفتر وکالت تهران و دریافت مشاوره با یکی از وکلای حرفه ای و پایه یک دادگشتری ما کلیک نمایید.

قانون مالیات حساب بانکی حسابهای مشمول مالیات

بر اساس قانون مالیات حساب بانکی قانون جدید مالیات گردش حساب به این صورت می باشد که حسابهای مشمول مالیات چنانچه درآمد شخص حقیقی، تا 50 میلیون تومان بوده، درصد مالیات پرداختی او، 15 درصد می باشد. چنانچه درآمد شخص حقیقی، مازاد بر 50 میلیون تومان و تا 100 میلیون تومان بوده، نرخ مالیات پرداختی او 20 درصد می باشد.

چنانچه درآمد شخص حقیقی سالانه، مازاد بر 100 میلیون تومان بوده، نرخ مالیات پرداختی او، 25 درصد می باشد. برای اشخاص حقوقی، این نرخ، همواره 25 درصد می باشد.

نحوه محاسبه مالیات بر گردش حساب

در این بخش نحوه محاسبه مالیات بر گردش حساب و فرمول گردش حساب را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

برای به دست آوردن فرمول گردش حساب ابتدا وارد وبسایت tax.gov.ir شده و گزینه پرداخت الکترونیک مالیات را از قسمت سایر خدمات مالیاتی، انتخاب نمایید.

مالیات تراکنش حساب بانکی
مالیات تراکنش حساب بانکی

در این مرحله از نحوه محاسبه مالیات بر گردش حساب داخل سامانه الکترونیک پرداخت مالیات را انتخاب کنید.

مالیات تراکنش حساب بانکی
مالیات تراکنش حساب بانکی

در این مرحله برای پرداخت مالیات گزینه صدور قبض جدید را انتخاب کنید. و اطلاعات خود را داخل پنل کاربری تکمیل نمایید.

مالیات تراکنش حساب بانکی
مالیات تراکنش حساب بانکی

در آخرین مرحله اقدام به انتخاب گزینه پرداخت آنلاین مالیات شوید.

مالیات تراکنش حساب بانکی
مالیات تراکنش حساب بانکی

پیشنهاد ویژه: هزینه تنظیم اظهارنامه قضایی توسط وکیل

بخشنامه تراکنش بالای 5 میلیارد

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای در خصوص رسیدگی به تراکنش های بانکی سال 1401، اعلام کرد: تراکنش های بانکی سال 1401 با جمع گردش بستانکار بررسی و پالایش شده کمتر از پنجاه میلیارد ریال که تا کنون مورد رسیدگی واقع نشده، مشمول رسیدگی مالیاتی نمی باشند.

سوالات متداول

مالیات تراکنش حساب بانکی چقدر است؟

مالیات تراکنش حساب بانکی با توجه به مقدار گردش حساب متغیر می باشد. داخل مقاله در رابطه با مالیات تراکنش حساب بانکی به صورت جامع صحبت کرده ایم.

نحوه محاسبه مالیات بر گردش حساب به چه صورت است؟

برای محاسبه مالیات بر گردش حساب، ابتدا باید وارد وبسایت tax.gov.ir شده و سپس با پر کردن فرم و تکمیل اطلاعات اقدام به محاسبه مالیات بر گردش حساب نمایید.

قانون مالیات حساب بانکی مشمول مالیات چیست؟

بر اساس قانون مالیات حساب بانکی مشمول مالیات چنانچه درآمد شخص حقیقی، تا 50 میلیون تومان بوده، درصد مالیات پرداختی او، 15 درصد می باشد.

مالیات بر گردش حساب سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

بر اساس مالیات بر گردش حساب سال ۱۴۰۱ چنانچه درآمد شخص حقیقی، مازاد بر 50 میلیون تومان و تا 100 میلیون تومان بوده، نرخ مالیات پرداختی او 20 درصد می باشد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
4.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
32 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبحان
10 ماه قبل

سلام، الان با این قوانین جدیدی که انجام دادن، یک فرد بیکا تا سالانه ۵۰۰ میلیون میتونه گردش حساب داشته باشه، حالا اگر از حساب های خودش هم پوش جا به جا کنه، شامل این ۵۰۰ میلیون میشه؟

vekalatetehran
9 ماه قبل
پاسخ به  سبحان

سلام خیر

افشین
9 ماه قبل

سلام ببخشید مثلا من توصندوق سرمایه گذاری که معاف ازمالیاته200میلیون دارم بعد بخام پولامو بزنم واریز بشه به حسابم که تویه صندوق دیگه بزارم یاطلا بخرم این پوله که واریز میشه به حسابم مالیات میخوره بهش؟؟؟

vekalatetehran
9 ماه قبل
پاسخ به  افشین

سلام اگر در سال موجودی حسابتون به بالای 500 برسته پرونده مالیاتی تشکیل میشه

عزیزی
9 ماه قبل
پاسخ به  vekalatetehran

مالیات گردش حساب نوشته نه موجودی

آرمین
6 ماه قبل
پاسخ به  vekalatetehran

ببخشید من امسال کلا تا آخر سال شاید ۳۵۰ میلیون یا ۴۰۰ واریزی داشته باشم اما خب تراکنشش خودش همین حدود میشه. این ۵۰۰ میلیون شامل کل تراکنش میشه یا فقط واریز؟ مالیات به کل تراکنشه یا ففط دریافت؟ ممنون میشم بگین

vekalatetehran
4 ماه قبل
پاسخ به  آرمین

سلام فقط واریز به حساب

م.ک
9 ماه قبل

سلام ببخشید من در سپرده سرمایه گذاری دارم زیر ۱۵۰ میلیون تومانه اگه بخوام کل پول رو برداشت کنم به کسی انتقال بدم قانون مالیاتی شامل حال من هم میشه یا نه اگر میشه چند درصد محاسبه میکنند

سعید
9 ماه قبل

الان به عنوان مثال: ۷میلیارد به حسابم بیاد که تا حالا همچین پولی نیومده به حسابم کع این پول حاصل از فروش خانه شخصی خانوادگی خودمون باشه که پدر خانواده جهت خانه دار کردن فرزندانش به حسابم واریز بشه الان من مشمول مالیات میشم؟ اینکه فعالیت اقتصادی نیس. چطوری میشه؟

سعید
9 ماه قبل

منظورم اینه که ۷میلیارد برا هر یک فرزند تقسیم میشه که برا هر نفرمون ۷میلیارد میرسه

هیلدا
9 ماه قبل

سلام یعنی من بیکارهستم ولی درامد غیرفعال بالای پنجاه تومن در ماه دارم از طریق سرمایه گذاری باید مالیات بدم؟

vekalatetehran
8 ماه قبل
پاسخ به  هیلدا

سلام اگر درآمد سالیانه شما بالای ۵۰۰ میلیون تومن باشه پرونده مالیاتی برای شما تشکیل میشه

علی
8 ماه قبل

سلام
الان اگه از حسابم روزانه 10 ملیون برداشت بشه همین ۱۰ ملیون با ۳۰۰ هزار سود یعنی ۱۰ و ۳۰۰ برام واریز بشه یعنی هر روز ۳۰۰هزار سود این شامل مالیات میشه یعنی من بخوام هر روز واریز کنم در ماه میشه ۳۰۰ ملیون

محمود
7 ماه قبل

سلام وقت بخیر بابت اطلاعاتی که دارین سوالی داشتم ازتون میخوام بدونم برای فرد بیکار اگر یهو پونصد میلیون بیاد بحسابش حساب مسدود میشه یانه؟

ممد
6 ماه قبل

پس ما هم با دلار و سکه و نقدی کار میکنیم
مسخره بازیه؛!؟
یعنی ما سالی ۵ تا ایفون بخریم و بفروشیم دونه ای ۱ میلیون سود بگیریم کلا ۵ میلیون سود کردیم بعد باید ۲۵ درصد پونصد میلیونو بدیم دولت!

مسعود
6 ماه قبل
پاسخ به  ممد

بله آخرش با ارز دیجیتال و دلار کار خواهد شد

سامان
5 ماه قبل

سلام من سوپر مارکت دارم چند قلم بفروشم۱۰میلیون میشه یعنی روزی ۱۰میلیون دخل میزنم ماهی ۳۰۰میلیون و تو یه سال ۳میلیارد ۶۰۰میلیون تو کارتخوانم کارت کشیده میشه و کد مالیاتی هم گرفتم قضیه این چی میشه هم مستجرم هم کرایه مغازه و خانه برق آب سرویس مدرسه بچها یعنی بخور نمیره الان چیه قضیم چند درصد حساب میشه

vekalatetehran
4 ماه قبل
پاسخ به  سامان

سلام همراه عزیز همه هزینه هات از درآمد مشمول شما کم میشه و در نهایت از شما مالیات میگیرند جای نگرانی نداره و اگر تا الان هزینه هات رو محاسبه نکردند اشتباه از خودتان است که اظهارنامه اشتباه دادید وگرنه قبول می کنند

سجاد
4 ماه قبل

با سلام .
من بوتیک دارم و کد مالیاتی دارم و امسال حدود یه میلیارد به حسابهای شخصیم واریز شده و قصد دارم سال اینده یه مسافرت دوماهه برم کانادا .
حالا برا اینکه بابت مالیات دغدغه ای نداشته باشم چه کارهایی بکنم

vekalatetehran
4 ماه قبل
پاسخ به  سجاد

سلام وقت بخیر همراه عزیز برای پاسخ به این سوال باید پرونده مالیاتی شما بررسی شود اگر دوست داشتید سعی کنید حضورا تشریف بیارید دفتر تا پرونده مالیاتی شما از سایت سازمان امور مالیاتی کشور بررسی و پاسخ داده شود

منا
4 ماه قبل

نرخ پلکانی بروز نیست

mahsa
2 ماه قبل

سلام وقت بخیر من از خرداد ماه ۱۴۰۲ در یک حساب سپرده روز شمار مبلغ ۴۶۰ میلیون تومن پول دارم باقی حساب های بانکیم هم حدود ۲۰۰ میلیون تومن درآمد داشتم بیمه اختیاری هستم و کد اقتصادی ندارم مالیات چند درصد برام محاسبه میشه یعنی?

vekalatetehran
1 ماه قبل
پاسخ به  mahsa

سلام همراه گرامی برای این موضوع باید با وکلای مجموعه مشاوره تلفنی یا حضوری شوید برای این منظور لطفا با تلفن مجموعه تماس بگیرید. با تشکر

یاس
2 ماه قبل

سلام من کارمندم تا سقف چقدر از مالیات سالانه معافم

رضا اردکانی
2 ماه قبل

درود
ممنون از توضیحات کامل و جامع که دادید
یه سوال دارم اینکه میگن مجلس تصویب کرده از سال دیگه درآمد نسبت به این ماه در امسال افزایش داشته باشه مالیات میخوره چیه داستانش کدوم رو مالیات میگیرن افزایش گردش حساب در ماه یا همون سقف 500 تومان در سال

vekalatetehran
1 ماه قبل
پاسخ به  رضا اردکانی

سلام همراه گرامی برای این موضوع باید با وکلای مجموعه مشاوره تلفنی یا حضوری شوید برای این منظور لطفا با تلفن مجموعه تماس بگیرید. با تشکر

Knight
1 ماه قبل

سلام منم تو بازار کریپتو فعالیت دارم اگه به حسابم ۲_۳میلیارد بیاد تکلیف چیه؟

vekalatetehran
1 ماه قبل
پاسخ به  Knight

سلام همراه گرامی برای این موضوع باید با وکلای مجموعه مشاوره تلفنی یا حضوری شوید برای این منظور لطفا با تلفن مجموعه تماس بگیرید. با تشکر

میترا23
28 روز قبل

سلام ببخشید تقریبا پنج ماهی هست مبلغ 370 میلیون تومان در حساب بانکی من هست که این پول متعلق به شخص دیگری هست و خودم دانشجوام آیا مالیات میخوره بهش؟

vekalatetehran
26 روز قبل
پاسخ به  میترا23

سلام خیر

مصطفی
16 روز قبل

باسلام من داداشم بیکاره امادر طول روز۱۵تا۲۰تاتراکنش داره ک یاباعابر یا با گوشی براش پول میزنن این شامل مالیات میشه

vekalatetehran
11 روز قبل
پاسخ به  مصطفی

سلام بله

خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت