به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

خانه فساد چیست

خانه فساد چیست

در این مطلب، قصد داریم درباره این که خانه فساد چیست و حکم دستگیری خانه فساد صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات در این باره و همچنین آموختن نحوه گزارش و شکایت از خانه فساد، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمااید.

خانه فساد چیست

عبارت خانه فساد یا مرکز فساد و فحشا، به مکانی اشاره دارد که در آن، فساد و فحشا انجام می شود. طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، تشکیل چنین محلی به علاوه حضور در این محل، جرم محسوب می شود.

در قانون مجازات و امور کیفری، تعریف دقیقی از خانه فساد داریم، ولی تفاسیری که در ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی آده است، بیانگر فساد و فحشا به دو تعبیر متفاوت هستند.

طبق تفسیر این ماده، فساد، عمل خلاف قانون و فحشا، کار ناشایست و زنا است. در نتیجه، برای فساد و فحشا دو معنی متفاوت در نظر گرفته شده است.

در واقع، فحشا به معنی زنا برداشت می شود و فساد در معنی فعالیت های غیر اخلاقی مثل لواط و مساحقه و … است. ولی به طور کلی، مراکزی که در آن ها فساد و فحشا انجام می شود خانه فساد نام دارند.

نحوه گزارش خانه فساد

برای گزارش خانه فساد، می توانید با ۱۱۰ تماس بگیرید و محل خانه فساد را گزارش دهید. به علاوه، با ارسال مدارک و مستندات برای اثبات خانه فساد، به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ می توانید به دادسرای ارشاد، خانه فساد را گزارش دهید.

حکم دستگیری در خانه فساد
حکم دستگیری در خانه فساد

حکم دستگیری در خانه فساد

جرایم منافی عقت با توجه به موارد کیفری که قانون مجازات اسلامی آن ها را تعریف می کند، مواردی هستند که مجازات آن ها بسیار سنگین است. مجازات خانه فساد و فحشا، جزو مواردی است که مجازات های بسیار سنگینی در پی دارد. معمولا این مجازات، از ۱ تا ۱۰ سال حبس دارد ولی اتهامی که وارد می شود می تواند نوع مجازات را تغییر دهد.

نقش وکیل، می تواند در این بین حیاتی باشد.

وکالت خانه فساد

خیلی از افراد ممکن است به صورت اشتباهی و یا بدون آگاهی، سر از خانه های فساد درآورده باشند ولی به هر حال، شامل حکم دستگیری باشند. به خیلی افراد نیز ممکن است به اشتباه، یا با صحنه سازی، اتهاماتی وارد شود. خیلی از دایر کنندگان خانه فحشا نیز پس از مدتی از کرده خود نادم و پشیمان می شوند.

در چنین مواقعی چه باید کرد؟

همان طور که گفته شد، مجازات خانه فساد از یک تا ده سال حیس است که با توجه به جرم مرتکب شده این میزان تعیین می گردد.

حضور در مرکز فساد و فحشا، به جز دایر کردن آن، جرم محسوب می شود و دارای مجازات است. در صورتی که فرد بتواند ثابت کند که اشتباها وارد این مکان شده است، به خاطر عدم سوء نیت تبرئه می شود.

برای رفع اتهامات این چنینی، بهترین کاری که می توانید انجام دهید، کمک گرفتن از یک وکیل مجرب است. مجموعه وکالت تهران، می تواند به شما در رفع اتهامات کمک کند.

پیشنهاد مطالعه:

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت