به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

حکم خیانت زن شوهردار

حکم خیانت زن شوهردار

برقراری هر گونه رابطه چه عاطفی و چه فیزیکی و تلفنی یک زن شوهر دارد با یک مرد غیر از همسر خود خیانت محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با حکم خیانت زن شوهردار و رابطه با زن شوهر دار از نظر روانشناسی آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا یا یکدیگر علت گرایش مرد متاهل به زن متاهل و راه و رسم محلل و شیوه های ارتباط با زن متاهل را مورد بررسی قرار دهیم.

حکم خیانت زن شوهردار
حکم خیانت زن شوهردار

حکم خیانت زن شوهردار

متاسفانه امروزه در ایران بسیار شاهد این قضیه هستیم که زن شوهر دار به روش های مختلف به همسر خود خیانت میکند، برخی از خانم ها بر این باور هستند که برقراری ارتباط مجازی و تلفنی با فرد دیگر به غیر از همسر خود گناه به حساب نیامده و خیانت محسوب نمیگرذدد اما در رابطه با حکم خیانت زن شوهردار باید بگوییم حتی برقراری ارتباط مجازی با هر فردی به غیر از همسر خود (مذکر) خیانت به حساب می آید و در ایران حکم آن سنگسار خواهد بود.

حکم قضایی رابطه پسر مجرد با زن شوهردار

در این بخش نمونه ای از حکم قضایی رابطه پسر مجرد با زن شوهردار را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

حکم قضایی رابطه پسر مجرد با زن شوهردار در صورتی که رابطه نامشروع زن شوهردار با دیگری به صورت زنا نباشد و تنها تماس فیزیکی و بوسیدن باشد، به مجازات تعزیری درجه ۶ و تا ۹۹ ضربه شلاق در زمینه جرائم منافی عفت محکوم خواهد شد.

هرگاه امکان مجازات رجم و اعدام وجود نداشته باشد، و یا به هر دلیلی رابطه از احصان خارج شود، مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار ۱۰۰ ضربه شلاق حدی خواهد شد.

اگر رابطه نامشروع زن شوهردار از جنس زنا باشد، با توجه به شوهردار بودن زن، زنای مُحصنه به شمار می آید و در این مورد حکم قضایی رابطه با زن شوهردار، مجازات اعدام را به دنبال دارد.

دوستی زن متاهل با مرد مجرد

همانطور که بالا تر نیز در رابطه با دوستی زن متاهل با مرد مجرد گفته شد، یکیث از بدترین جرایمی که بین زن و شوهر ها ممکن است اتفاق بی افتد خیانت می باشد. در کشور ایران علت رابطه مرد مجرد با زن متاهل و دلایل آن برای هر پرونده متغیر می باشد و اغلب به دلیل کمبود توجه صورت گرفته است.

در ایران عاشق زن متاهل شدن از نظر دینی نیز غیر شرعی و غیر اخلاقی بوده و در صورت بروز این اتفاق اشد مجازات برای مرد صادر میگردد، همواره در کشور های دیگر علت گرایش مرد متاهل به زن متاهل نارضایتی کافی مرد از خانه و همسر خود و همچنین نارضایتی جنسی از همسر می باشد.

پیشنهاد ویژه: تفخیذ در اسلام

اگر نگاهی روانشناسانه به پروفایل رابطه با زن متاهل بی اندازیم متوجه میشویم که بسیاری از رابطه هایی که با زن متاعل تشکیل شده است در نتیجه به نابودی وی و شرمندگی در مقابل همسر رسیده است.

ازدواج زن متاهل با مرد متاهل

بر اساس گفته های بالا حکم ازدواج زن متاهل با مرد متاهل طبق ماده ی 228 از قانون مجازات های اسلامی، چنان چه زانی نابالغ و زانیه بالغ باشد، مجازات زانیه تنها 100 ضربه ی شلاق است.

طبق ماده ی 230 از قانون مجازات های اسلامی در مواقعی که فرد مرتکب غیر محصن بوده باشد 100 ضربه ی شلاق است.

امروزه میتوان گفت یکی از راه و رسم محلل و شیوه های ارتباط با زن متاهل فضای مجازی می باشد.

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار چیست

همان طور که بالا تر در رابطه با حکم خیانت به همسر گفته شد، مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار طبق ماده ۶۳۲ قانون مجازات اسلامی: هرگاه زن و مردی که میانشان علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل (به معنای بوسیدن) یا مضاجعه (هم بستر شدن) گردند، به شلاق تا ۹۹ ضربه محکوم می شوند و اگر عمل با عنف و اکراه باشد، فقط اکراه کننده تعزیر (جرائمی که در شرع برای آن مجازاتی مقرر نشده اما قانون گذار مطابق با مصلحت جامعه برای آن مجازات در نظر گرفته است) می گردد.

حکم قضایی رابطه تلفنی پسر مجرد با زن شوهردار

رابطه تلفنی پسر مجرد با زن شوهر دار نیز یکی از جرایم به حساب می آید و در اسلام و ایران خیانت محسوب میگردد. حکم قضایی رابطه تلفنی پسر مجرد با زن شوهردار مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد مرتکب رابطه نامشروع یا عمل منافی عفت غیر زنا از قبیل تقبیل (بغل کردن) یا مضاجعه (با هم خوابیدن و همبستر شدن) شوند، به شلاق تا ۹۹ ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه کننده تعزیر می‌شود.

پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با نحوه استرداد جهیزیه توسط مرد با یکی از شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

پرینت پیامک زن شوهردار
پرینت پیامک زن شوهردار

پرینت پیامک زن شوهردار

یکی از روش های اثبات رابطه نا مشروع زن، پرینت پیامک های وی می باشد. لازم به ذکر است گرفتن پرینت از مکالمات و پیامک های هر شخص به صورت غیر قانونی بوده و تنها در شرایط خاصی میتوان اقدام به پرینت پیامک زن شوهردار کرد.

داخل مقاله ی مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع گفته شد که یکی از مواردی میتوانید با ان اقدام به شکایت در دادگاه کنید پرینت پیامک ها می باشد.

حکم قضایی رابطه مرد متاهل با زن شوهردار

اگر زن شوهرداری با مردی زنا کرده باشد یا اینکه عمل زنا به هر شکلی انجام شود، در صورت جدایی زن از همسر دائم خود دیگر نمی تواند با کسی که زنا کرده ازدواج کند و ازدواج آن ها حرام می شود. در صورت صیغه شدن نیز همین شرایط صدق می کند.

حکم قضایی رابطه مرد متاهل با زن شوهردار بر اساس قانون اسلامی: «هرکس به موجب حکم قطعی به یکی از مجازات‌های تعزیری از درجه یک تا شش محکوم شود و از تاریخ قطعیت حکم تا حصول اعاده حیثیت یا شمول مرور زمان اجرای مجازات، مرتکب جرم تعزیری درجه یک تا شش دیگری گردد، به حداکثر مجازات تا یک و نیم برابر آن محکوم می‌شود.».

میتوانید در سایت پلیس امنیت اخلاقی نیز به بررسی پرونده مورد نظر خود بپردازید.

گناه رابطه با زن شوهردار چیست

اگر میخواهید بدانید گناه رابطه با زن شوهردار چیست، باید بگوییم در اسلام یکی از گناهان کبیره برقراری ارتباط با زن و مرد متاهل می باشد.

خداوند در قرآن فرموده است : و نزدیک زنا نشوید، که کار بسیار زشت، و بد راهى است.

مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع زن و مرد متاهل

از جمله مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع زن و مرد متاهل شهادت شهود باشد، این شهادت می تواند در قالب یک استشهادیه رسمی یا غیر رسمی به مقام قضایی ارائه شود.

فیلم دوربین های مداربسته، عکس ها، پرینت تماس ها و مکالمات و فایل های صوتی ضبط شده نیز از جمله مدارک لازم برای اثبات رابطه نا مشروع می باشد.

پیشنهاد میشود: مجازات زنا چیست

حكم بچه نامشروع زن شوهردار
حكم بچه نامشروع زن شوهردار

حكم بچه نامشروع زن شوهردار

با توجه به گفته های بالا در رابطه با حكم بچه نامشروع زن شوهردار و حکم خیانت زن به شوهر میتوان گفت فرزندی که به صورت نامشروع به دنیا اید در کشور ایران از بسیاری از موارد از جمله دریافت شناسنامه و همچنین دریافت گواهی نامه و… منع خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم برای پیشبرد بدون دردسر دعوای خود، برای دریافت یک مشاوره حقوقی تلفنی حرفه ای و البته رایگان، همین حالا از مشاوره رایگان دفتر وکالت استفاده کنید. 02188939832 و 09127654109

حکم فرار زن شوهردار با مرد دیگر

اگر رابطه نامشروع درمیان باشد جرم بوده و مجازات قانونی خواهد داشت صرف رابطه نامشروع تا ۹۹ ضربه شلاق و فرار با مرد غریبه میتواند اماره ای بر رابطه نامشروع باشد علاوه بر این ترک منزل توسط زوجه میتواند تبعات قانونی از جمله ناشزه شدن برایش در پی داشته باشد.

پیشنهاد میشود: ازدواج سفید چیست

حکم صیغه زن شوهردار

حکم صیغه زن شوهردار بر اساس ماده 1050 قانون مدنی در مورد حرمت نکاح با زن شوهردار و صیغه زن شوهردار عبارت است از: ” هرکس زن شوهردار را با علم به وجود علقه زوجیت و حرمت نکاح و یا زنی را که در عده طلاق یا در عده وفات است با علم به عده و حرمت نکاح برای خود عقد کند ، عقد باطل و آن زن مطلقا بر آن شخص حرام موبد می شود “.

برای مشاوره گرفتن در رابطه با حکم صیغه زن شوهردار و تنظیم شکایت میتوانید از یک وکیل کیفری خوب کمک بگیرید برای مشاوره با بهترین وکیل کیفری تهران تماس بگیرید.

مطابق ماده 1051 قانون مدنی : ” حکم مذکور در ماده فوق در موردی نیز جاری است که عقد از روی جهل به تمام یا یکی از امور مذکوره فوق بوده و نزدیکی هم واقع شده باشد . در صورت جهل و عدم وقوع نزدیکی عقد باطل ولی حرمت ابدی حاصل نمی شود.

سوالات متداول

حکم رابطه نامشروع برای زن چیست؟

حکم رابطه نا مشروع برای زن 99 ضربه شلاق و سنگسار می بادش. داخل مقاله در رابطه با حکم رابطه نامشروع برای زن صحبت کرده ایم.

حکم خیانت زن به شوهر در فضای مجازی چیست؟

حکم خیانت زن به شوهر در فضای مجازی 100 ضربه ی شلاق است.

حکم زن شوهرداری که دوست پسر دارد چیست؟

حکم زن شوهرداری که دوست پسر دارد در صورتی که رابطه نامشروع برقرار شده باشد سنگسار و در صورتی که رابطه بر قرار شنده باشد 99 ضربه شلاق می باشد.

حکم بوسیدن زن شوهر دار چیست؟

حکم بوسیدن زن شوهر دار نیز شلاق، و در صورت تکرار 3 مرتبه سنگسار می باشد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
4.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
26 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مظلوم ستم دیده
1 سال قبل

سلام متاسفانه در کشور ما در این زمان خیانت خیلی رواج پیدا کرده و قانون هم خیلی به این قضیه بها نمیدهد ،مثال اینکه در دادگاه از زن و مردی که با هم رابطه نا مشروع دارند شکایت میشود توسط شوهر زن ودادگاه به جای انکه ان زن و مرد خیانتکار را تحت فشار بازجویی بگذاردواز انها اعتراف بگیرد به شوهر ان زن میگوید شما مدرکی که مشخص کند که اینها با هم رابطه نامشروع دارند را بایستی ارایه کنی مثل فیلم یاعکس ویا شاهدی که دیده باشد که اینها در حال رابطه هستند،یکی نیست که بگوید جناب اقای قاضی مگر ما برای اثبات دیوانگی اینها امده ایم که این مدارک را میخواهی .ایا هیچ دیوانه ای در میان مردم دست به این کارها (رابطه نامشروع)میزند که بشود هم از انها عکس بگیریم و هم شاهدی انها راببیند و این کار ها را در خفا انجام میدهند،اما متاسفانه جناب قاضی انقدر به شاکی بی اهمیت هست که کم مانده او را به جای متهمان مجازات کند و در اخر هم جلوی همین متهمان میگوید اگر نتوانی ادعایت را ثابت کنی اینها (همان زن ومردی که رابطه نامشروع دارند)میتوانند از تو به خاطر تهمت شکایت کنند .
حالا شما قضاوت کنید که چرا اینقدر خیانت رواج پیدا کرده و کسی هم ترسی از رسوایی ندارد

ATGO-M
1 سال قبل

سلام، برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 02188939832

امیر علی
8 ماه قبل
پاسخ به  ATGO-M

خانم باران را روشن بفرماید که تا خانم راضی نباشد توی کشور ما ساعت ۱۲”شب هم هر خانمی بر تو خیابان هم کسی جرات نمیکنی بهش حرفی بزنه پس خود خانم پا میده مردم میره جلوه متعسفانه گوشی به دست خانمها رسید پرده شرم هم پاره شد و روز به روز فساد در کشورمان بیشتر میشود .

اهورامزدا
1 ماه قبل

اگه اینجوری بود هر زن یا مرد مریضی ک از همسرش ناراضی بود راه میفتاد تهمت زنا میزد قاضی بر مبنای عدله حکم میده نه کلمات بهترین کار برای کسیکه احساس میکنه همسرش خیانت کاره جدایی و طلاق نهایت کار هم جمع کردن مداراک برای یک طلاق آسان هستش گیرم ک تو دادگاه هم اثبات کنی زناکار بودن و حکم اعدام بگیرن چیزی نصیب تو نمیشه راه عقل و منطق در این زمانه بهترین راه هر چند سخت ولی کم ضررترین راه

hamid
1 سال قبل

سلام روز به خیر به نظر من بیش از 4 سال است سنگسار اجرا نمی شود وگرنه اگر اجرا می شد جلو فساد گرفته و حتی رابطه بین زن و مرد های با ریشه و با اصالت به هم ریخته نمی شد حال دیر نیست پس از اعلام DA رسانه های مختلف می‌شود گفت که از این تاریخ مثل گذشته اگر در هر شرایطی چه مرد چه زن متاهل از هر طرف و مجرد با متاهل از هر طرف حکم سنگسار 70 درصد مشکلات خانواده های مختلف حل می‌شود حال یه سوال دارم اگر مردی یا زنی با تهدید و اجبار وارد رابطه حتی تلفن با طرف مقابل گردد جرم ان عمل چیست هستند کسانی که به خاطر آبرو و شرم چه زن چه مرد که سکوت می‌کنند حکم تهدید کننده به رابطه چیست و و و حد ان اگر منجر به رابطه جنسی گردد چه ممنون میشم اگر توضیح داده شده حتی رسانه‌ای که بدانند حتی تهدید چه جرم سنگینی در بر دارد و بدانند هستند پرونده های باز نگاه داشته که باز به علت اصالت و حیا و آبرو شاکی دست نگاه داشته

ATGO-M
1 سال قبل
پاسخ به  hamid

سلام، برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید 02188939832

اهورامزدا
1 ماه قبل
پاسخ به  hamid

سنگسار حکمیست ک در زمانه حال قابلیت اجرا نداره خیلی از مساعل ک در زمان پیامبر مرسوم بوده با جامعه امروز سازگاری ندارد مثلا شما حمله کنید ب یک فرقه دینی یا کافر زنان رو ب کنیزی بگیرید ایا قابلیت اجرا دارد ؟ و هرگز اجرای اشد مجازات بازدارندگی نداشته در طول تاریخ این همه قاچاقچی مواد مخدر اعدام شده آیا قاچاق و قاچاقچی از بین رفته یا نه بیشتر شده

زن ستم دیده
10 ماه قبل

یکی از دوستان من به علت اینکه همسرش مرتب صیغه میکرد کارشون به متارکه کشیده و مدت ها رابطه ای با همسرش نداره و جدا زندگی میکنن. متاسفانه بخاطر شرط عقدنامه در خصوص نصف شدن اموال در صورت طلاق توسط مرد همسرشون حاضر به طلاق دادن دوستم نیست و از طرفی هم ادعا میکنه که از حقوق شرعی و قانونی خودش برای صیغه استفاده میکنه. آیا اسلام در اینگونه موارد به آسیب روحی که به همسر دائمی ایشون وارد میشه توجه کرده؟ آیا از نظر اسلامی فقط مردها نیاز به رابطه با جنس مخالف دارن ؟ اگر دوست من احساس نیاز به رابطه برای جبران نیازهای خدادی داشته باشه از نظر اسلام امکانش هست؟ یا قوانین اسلام فقط برای مردها پیش بینی های لازم رو انجام داده و کلا اعتقادی به وجود نیاز به رابطه در اسلام برای زنان وجود نداره و منکر این نیاز میشه؟ ممنون میشم روشن کنید

vekalatetehran
9 ماه قبل
پاسخ به  زن ستم دیده

سلام برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا تماس بگیرید.

رضا احمدی
9 ماه قبل
پاسخ به  vekalatetehran

ایابرای صحت که زن شوهردار لامرد متاهل فقط پرینت پیامها وعکس کفایت میکند و چگونه درخواست پرینت پیامارابکنیم

vekalatetehran
8 ماه قبل
پاسخ به  رضا احمدی

درود همراه گرامی
برای گرفتن مشاوره با شماره 02188939832 تماس حاصل فرمایید.

اهورامزدا
1 ماه قبل
پاسخ به  رضا احمدی

طلاقش بده دنبال این حرفها رفتن فایده نداره بسپار ب خداوند ک شدید العقاب هست و البته عیب پوش بنده نواز و رحمتش بیکران

رضا احمدی
9 ماه قبل

رابطه نامشروع زن شوهردار بامردشوهردار

رضا احمدی
9 ماه قبل

چگونه مدارکی براصحت رابطه نامشروع زن شوهردار لامرد متاهل

رضا احمدی
9 ماه قبل

درچه صورتی زن شوهردار زندانش کرددررابطه نامشروع بامردمتاهل وچه مدارکی می خواد چمدان دادگاه بایدشکایت کرد

باران
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر همیشه خانم ها خیانت نمی‌کنند آقایون هم خیانت می‌کنند و دلیل وقاحتشون و ازادیشون فقط اینه که مجازاتی برای خیانتشون نیست. کاش مثل ترکیه که تو سریالا می‌بینیم مرد بعد از خیانت به همسرش و درصورت اثباتش میتونست کل دارایی و اموال مرد رو بگیره اگر تو ایران هم بود مردا به راحتی خانواده رو نابود نمیکردن به هوای یه هوی و هوس چندساعته زن و بچه ها رو نابود نمیکردن لطفا
یه مجازاتی تعیین کنید جنابان قانون گذار

ATGO-M
8 ماه قبل
پاسخ به  باران

با سلام، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با دفتر وکالت تهران تماس بگیرید 02188939832

فاطمه
2 ماه قبل
پاسخ به  باران

دقیقا در ایران همین حکم وجود دارد تحت عنوان تنصیف

Moji
8 ماه قبل

س

Moji
8 ماه قبل

سلام متاسفانه قانون ما افتضاحه یعنی زن رابطه داره دوتا دختربچه رو میندازه پیشت و با کمک قوه قضاییه رو به فحشا میاره و دولت رهم کمکش میکنه که هستی مرد و از ماشینش تا لوازم منزل و همه چیز و برداره بره و با پول مرد و بچه هاش که واسه اینده ۲ یا ۳ سال دیگه بچه ها بوده بره و خلاف کنه و با عرب های عراق کار کنه …و تنها چیزی دست مرد و میگیره ندادن نفقه هستش …فاتحه خوندم تو این قانونه مزخرف رفیق دزد و ظاهرا شریک قافله…

Moji
8 ماه قبل

واقعا جای تاسف داره که قضات ما انقدر کوچیکن که تواناییه تشخیص یه زن خلاف کار و دروغگو رو ندارن ..وخیلی راحت وسیله کار منو که ماشینم بوده رو مبگیرن نصف قیمت میفروشن و میگن درامد شما با این ماشین به حد و مقدار مد نظر ما نرسیده پس مورد تایید ما نیست ….بعد ماشین ۷۰۰ تومنی رو با کارشناسیه پارسال به ۲۵۰میفروشن و ۴۰ تومن واسه کاسبیه خودشون برمیدارن و دوتا بچه رو هم بدبخت میکنن و یه زن رو هم خیابونی بعد همه داراییه من همون ماشین و این لوازم که ۱۷ سال واسه خریدش زحمت کشیدم بوده رو میگیرن و مثلا حقشو میگیرن …حق اون همه دارییه منه و حق من دوتا دختر که مغزشونو شستشو داده هستش ؟….این مملکت اسلامیه ؟…

اهورامزدا
1 ماه قبل
پاسخ به  Moji

مهریه حقیه ک بر گردن مرده چ در زمان ازدواج و چ در جدایی بهتره وقتی خونت گرمه خوب تواناییت رو در نظر بگیری و مهر رو تعیین کنی متاسفانه اکثرا توجهی ب این موضوع ندارن و میگن مهر رو کی گرفته کی داده تا اینکه گرفتار میشن

احمد
7 ماه قبل

من کامنت دوستان رویت کردم حق با عزیزان هستش قضات دست مرد بست به خانمها بهاه زیادی دادن طرف خیانت میکنه باید تنبی بشه باید زندان براش درنظر گرفته بشه شلاق چیزی نیست که مشکلات خیانت حل بشه طرف باید آزادیش گرفته بشه جای بسته فکر به کاری کرده بشه ولی،،، چه بگیم تمام قضات ما درست عمل نمیکنن فقط به فیافه یا‌گریه زن نگاه میکنن ری صادر میکنن تحقیقات به عمل نمیارن از خانمها بخاطر همین فساد فحشا زیاد شد همه دونبال خرید فروش مهریه هستن ماشین خونه بگیرین آزاد زندگی کنن صیفه ساعتی بشن برای ،،،،،،

رضا
6 ماه قبل

سلام من متاهلم و با زن متاهل دوست شدم خیلی خیلی همدیگرو دوس داریم،شوهرش گفته اگه احیانن یکی رو دوس داری پاسوز من نشو،زن منم گفته اگه دنبال یکی دیگه هستی طلاقم بده.ولی فکر میکنم میبینم اصلا قانع نمیشن و اگه بگیم سدراهمون میشن،بخاطر همین می‌خواهیم باهم فرار کنیم شاید چندماه طول بکشد تا به خونه برگردیم،لطفا کمکم کنین ببینم چیکار میشه کرد،،اصلا گیج موندم.ممنون

vekalatetehran
4 ماه قبل
پاسخ به  رضا

سلام همراه عزیز لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از وکیل مجموعه مشاوره تلفنی یا حضوری بگیرید

اهورامزدا
1 ماه قبل
پاسخ به  رضا

تا وقتیکه زن داری با چ حقی ب ناموس مردم نگاه کردی پس نامردی مرد زناکار ازدواج نکند مگر با زن زناکار چون اونم شوهر داشته و با تو رابطه برقرار کرده لایق همید ناراضی بودی جدا میشدی فرصت برا انتخاب بازم بود من ۳ بار زن طلاق دادم مهر دادم ک نوش جونشون چون اگاه بودم زمان تعیین مهریه ک این حقشونه اما هرگز خیانت نکردم با فراغ باز سر صبر انتخاب بعدیم میکردم ک تا سومی اشتباه بود اما ده ساله ازدواج چهارم کردم و حتی یکبار هم دعوا نکردم ، جنابعالی هم قطع رابطه کن مدتی صبر کن اگر در فراغ اون خاعن دیدی زندگی خوبی نداری جدا شو اگه اون خاعن هم جدا شده بود باهاش ازدواج کن شاید خوشبخت شید ک تجربه من میگه کم پیش میاد

خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت