به راحتی وقت مشاوره بگیرید

همه ما در مراحل و زمان هایی از زندگی نیاز به رفع مشکلات حقوقی خود زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری و متخصص داریم.

ملاقات با فرزند بعد از طلاق

ملاقات با فرزند بعد از طلاق

همانطور که میدانید طلاق و قیومیت امروزه یکی از مهمترین مسائلی می باشد که بر روی روحیه و روان کودک تاثیر بسیار زیادی دارد، در واقع میتوان گفت حتی برای عدم وارد کردن ضربه روحی به فرزندان بعد از طلاق تا مدت زیادی بهتر است شرایط را آرام آرام و بدون ایجاد تنش به فرزندتان و به صورت مسالمت آمیز القاء نمایید. در این مقاله شرایط و نحوه ملاقات با فرزند بعد از طلاق را در موارد مختلف برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده ایم.

پیشنهاد میشود برای دریافت مشاوره با بهترین وکیل اداره سرپرستی به صورت با شماره تلفن ما در دفتر وکالت تهران 02188939832 تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

ملاقات با فرزند بعد از طلاق
ملاقات با فرزند بعد از طلاق

ملاقات با فرزند بعد از طلاق

موضوع طلاق از جمله مواردی می باشد که فرزندان و آینده آن ها از طرف والدین باید مورد نظر گرفته شود. طلاق و جدایی پدر و مادر برای هیچ کودک و فرزندی قابل هضم نبوده و همواره پیامد های ناگواری را در زندگی آن ها ایجاد خواهد کرد. در واقع میتوان گفت یکی از تاثیر گذار ترین اتفاق ها در زندگی کودکان جدایی از پدر یا مادر می باشد. به همین دلیل پیشنهاد میشود حتی بعد از طلاق و جدایی نیز فضایی آرام را برای فرزند خود ایجاد نمایید.

ملاقات با فرزند بعد از طلاق دارای شرایط و قوانین خاص مربوط به خود می باشد. اگر شما از همسر خود جدا شده و متارکه کرده اید، باید یک روز مشخصی را در هفته برای ملاقات با فرزند خود در نظر داشته باشید تا ضربه روحی به فرزند وارد نشود. در ایران قوانین مختلف و مخصوصی در رابطه با ملاقات با فرزند بعد از طلاق تصویب شده است که با رعایت آن ها و همچنین رعایت اصول مربوط به ملاقات با فرزند بعد از طلاق، میتوانید قادر به دیدار با فرزند خود باشید.

قبل از شروع بررسی شرایط ملاقات با فرزند بعد از طلاق باید این نکته را به شما عزیزان بگوییم که، ملاقات با فرزند توسط یکی از طرفین که حضانت فرزند را به عهده ندارد حق آن بوده و به هیچ وجه فردی که حضانت فرزند را بر عهده گرفته است نمیتواند مانع از دیدار فرزند با پدر و یا مادر خود باشد.

در رابطه با این موضوع، ماده 1174 قانون مدنی بیان میدارد: در صورتی که به علت طلاق یا به هر جهت دیگر ابوین طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هر یک از ابوین که طفل تحت حضانت او نمی باشد حق ملاقات با فرزند خود را دارد . پس در صورتی که والدین از هم جدا شده باشند یا به هر علت دیگری جدا از یکدیگر زندگی کنند: اولا هر کدام از آنها این حق ملاقات با فرزند خود را خواهند داشت. بر اساس قانون هیچ کدام از والدین نمی توانند سبب جلوگیری از ملاقات با فرزند توسط دیگری بشوند.

دوما امکان سلب نمودن حق ملاقات فرزندان بعد از طلاق و حتی طلاق رجعی نیز وجود ندارد حتی در صورتی که یکی از والدین دارای فساد و انحطاط اخلاقی نیز باشد نمی توان حق ملاقات با فرزند را از او به طور کلی سلب نمود و تنها ممکن است که به نظر دادگاه مواعد و زمان ملاقات با فرزند کاهش یابد.

زمان و مکان ملاقات با فرزند بعد از طلاق
زمان و مکان ملاقات با فرزند بعد از طلاق

زمان و مکان ملاقات با فرزند بعد از طلاق

با توجه به نوع پرونده و همچنین نوع طلاق، زمان و مکان ملاقات با فرزند بعد از طلاق متغیر می باشد. با توجه به قانون مذدکور در رابطه با زمان ملاقات با فرزند پس از طلاق « تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزییات مربوط به آن ، در صورت اختلاف بین ابوین با محکمه است » . پس میتوان گفت در صورتی که در خصوص زمان و مکان ملاقات میان والدین توافقی حاصل گردد بر اساس آن عمل می شود و در صورتی که اختلافی باشد دادگاه زمان و مکان ملاقات را بر اساس شرایط و مصالح کودک تعیین می نماید که ممکن است یک الی دو بار در آخر هفته و در ساعات مشخصی باشد.

پس میتوان نتیجه گرفت زمان و مکان ملاقات با فرزند بعد از طلاق بائن به عهده دادگاه بوده و دادگاه با توجه به نوع و شرایط پرونده این حق را به یکی از طرفین که حضانت با وی نمی باشد میدهد تا بتواند در یک روز مشخصی در هفته اقدام به ملاقات با فرزند خود نماید.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با روش گرفتن حضانت فرزند و همچنین میزان نفقه فرزند در طلاق توافقی با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید تا مشاوران و کارشناسان ما اقدام به راهنمایی شما عزیزان نمایند.

لازم به ذکر است مدت زمان ملاقات فرزند بعد از طلاق نیز توسط دادگاه تعیین شده و در صورت ایجاد تخلف در آن (کم و یا زیاد کردن مدت زمان ملاقات با فرزند) فردی که حضانت فرزند را برعهده گرفته است میتواند اقدام به شکایت از وی نموده و وی را به دادگاه بکشد.

بر اساس تبصره 1 ماده 14 قانون حمایت خانواده 1353، «پدر یا مادر یا کسانی که حضانت طفل به آنها واگذار شده، نمی توانند طفل را به شهرستانی غیر از محل اقامت مقرر بین طرفین یا غیر از محل اقامت قبل از وقوع طلاق یا به خارج از کشور بدون رضایت والدین بفرستند؛ مگر در صورت ضرورت با کسب اجازه از دادگاه.

یکی از موارر دیگری که میتوانید برای انجام آن به دادگاه خانواده مراجعه کنید اعتراض به وقت ملاقات فرزند می باشد. گاهی یکی از زوجین که حضانت را برعهده دارد به میزان تعداد دفعات ملاقات فرزند توسط یکی از طرفین اعتراض داشته و نمیخواهد که وی دفعات زیادی فرزند را ملاقات نماید. در این صورت میتوانید اقدام به اعتراض به وقت ملاقات فرزند نمایید، برای انجام این کار ابتدا باید به دادگاه خانواده مراجعه کرده و با پر کردن فرم درخواست سلب حق ملاقات فرزند و همچنین ارائه مدارک و شواهد به دادگاه اقدام به کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند نماید.

در ادامه در رابطه با اعتراض به وقت ملاقات فرزند و قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق به صورت جامع صحبت کرده ایم.

جلوگیری از ملاقات با فرزند بعد از طلاق

طبق ماده 1174 قانون مدنی، هر یک از ابوین که طفل تحت حضانت او نیست ، حق ملاقات فرزند بعد از طلاق خود را دارد . تعیین زمان و مکان ملاقات و سیر جزئیات مربوط به آن در صورت اختلاف بین ابوین با محکمه است. بنا به این ماده، هرکدام از والدین این حق را دارند که در فواصل معین با کودک خود ملاقات کنند و حتی فساد مادر یا پدر هم باعث نمی شود از ملاقات وی با فرزندش جلوگیری شود. در صورتی که میان پدر و مادر درباره مدت ملاقات و نحوه آن توافق شده باشد، طبق همان توافق عمل می شود. اما در هر صورت توافق نشدن، دادگاه در حکم خود مدت ملاقات وچگونگی آن را برای کسی که حق حضانت ندارد، معین می کند.

شرایط ملاقات فرزند بعد از طلاق هر یک از والدین حق دارند که در فاصله زمانی معین، با کودک خود ملاقات کنند، معمولاً دادگاه‌ها با توجه به سن طفل و وابستگی‌های عاطفی، ساعات یا یک روز یا دو روز از آخر هفته را به این کار اختصاص می‌دهند و گفته می‌شود ملاقات بیش از این با شخصی که حضانت را به عهده ندارد، صحیح نیست چرا که باعث اختلال در حضانت و دوگانگی در تربیت کودک می‌شود. اما نمی‌توان به طور کلی پدر یا مادری را که حضانت به عهده او نیست، از ملاقات با فرزندش منع کرد چرا که این کار برخلاف قانون است با این حال اگر ملاقات با پدر یا مادری که حضانت به عهده او نیست واقعاً برای کودک خطرناک باشد و موجب وارد شدن ضرر به او شود، دادگاه می‌ تواند فواصلی را که برای ملاقات تعیین می‌کند، طولانی‌تر باشد و مثلاً به جای هفته‌ای یک بار، ماهی یک بار یا هر چند ماه یک بار تعیین کند یا ملاقات با حضور اشخاص دیگری انجام بگیرد.

ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات با فرزند

همانطور که در مقاله ی درخواست عزل قیم و نصب دیگری بجای او گفته شد، به موجب ماده 54 قانون حمایت از خانواده، “هرگاه مسئول حضانت از انجام تکالیف مقرر خودداری کند یا مانع ملاقات طفل با اشخاص ذی ‌حق شود، برای بار اول، به پرداخت جزای نقدی درجه هشت و درصورت تکرار، به حداکثر مجازات مذکور محکوم می ‌گردد.” لازم به ذکر است در صورتی که به علت طلاق یا به هر علت ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات با فرزند دیگر ابوین طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هر یک از ابوین که طفل تحت‌ حضانت او نمی باشد حق ملاقات طفل خود را دارد تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزئیات مربوطه به آن در صورت اختلاف بین ابوین با دادگاه می باشد.

در خصوص ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات با فرزند این موضوع حائز اهمیت است که حضانت از طرف یکی از والدین نیاز به طلاق زوجین ندارد و اگر زن و مرد بدون جدایی در یک منزل زندگی نکنند این ماده قانونی صدق می کند. همچنین چنانچه والدین سر موضوع زمان و مکان و مدت ملاقات با یکدیگر توافق نداشته باشند باید به دادگاه مراجعه نموده تا دادگاه نسبت به موضوع تصمیم بگیرد. به طور کلی به هیچ عنوان امکان محروم نمودن والدین از ملاقات با فرزندانشان وجود نداشته و دادگاه نمی تواند چنین حکمی را بدهد.

یکی از مهمترین نکاتی که باید در رابطه با ضمانت اجرای ممانعت از ملاقات با فرزند در نظر داشته باشید این است که، مکان ملاقات فرزند بعد از طلاق و همچنین میزان تایم و زمان دیدار با فرزند بعد از طلاق فقط توسط دادگاه تعیین شده و فقط قاضی قادر به صدور دستور می باشد.

در ادامه ماده 1174 در رابطه با زمان و مکان ملاقات با کودک بعد از طلاق نیز چنین پیش بینی شده است : « تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزییات مربوط به آن ، در صورت اختلاف بین ابوین با محکمه است » . پس در صورتی که در خصوص زمان و مکان ملاقات میان والدین توافقی حاصل شود، بر اساس آن عمل می شود و در صورتی که اختلافی باشد ، دادگاه زمان و مکان ملاقات را بر اساس شرایط و مصالح کودک تعیین می کند که ممکن است یک الی دو بار در آخر هفته و در ساعات به خصوص و معینی باشد.

شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند
شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند

شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند

همانطور که بالاتر نیز در رابطه با مدت زمان ملاقات و مکان ملاقات با فرزند پس از طلاق گفته شد، تنها قاضی و دادگاه قادر به تعیین مدت زمان ملاقات می باشد. اما در صورتی که با ملاقات یکی از والدین کودک دچار ازار و اذیت شده و فشار روحی به وی وارد گردد، فردی که حضانت فرزند را برعهده دارد میتواند با توجه به قانون مدت زمان ملاقات را کاهش دهد.

یکی از اصلی ترین شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند، ازار و اذیت رسیدن به فرزند در صورت ملاقات می باشد. در واقع میتوان گفت مدت زمان ملاقات با فرزند پس از طلاق بر اساس رأی دادگاه و توافق زوجین مشخص خواهد شد. در صورتی که مدت زمان ملاقات فرزند برای او به صلاح نباشد و موجب آزاد و اذیت کودک شود، والدین می‌ توانند ساعت ملاقات و زمان آن را طبق قانون کاهش دهند.

برای کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند پدر یا مادر با ارائه دلایل قابل قبول و موجه می‌ توانند مدت زمان ملاقات فرزند را از سه روز در هفته به دو روز یا یک روز کاهش دهند. این رأی با حکم دادگاه قابل اجرا می باشد و در صورتی که والدین خودسرانه دیگری را از ملاقات فرزند منع نمایند می‌تواند موجب سلب حضانت فرزند توسط آن‌ ها گردد.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند با یکی از بهترین وکیل حضانت فرزند مشاوره بگیرید تا اطلاعات لازم را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تلفن دفتر وکالت تهران 02188939832

یکی دیگر از اصلی ترین شرایط کم کردن مدت زمان ملاقات با فرزند پس از طلاق عدم پایداری اخلاقی و رفتاری یکی از والدین می باشد. یعنی عدم صلاحیت اخلاقی لازم پدر یا مادر برای ملاقات با فرزند از جمله مواردی می باشد که میتوان با ارائه مدارک به دادگاه قادر به کاهش مدت زمان ملاقات فرزند نمود، یعنی در صورتی که زن یا مرد رفتار های نامشروع و اعمال خشونت را در پرونده خود داشته باشند امکان کاهش و محدود کردن زمان ملاقات فرزند با آن‌ ها وجود خواهد داشت.

همچنین عدم تمایل فرزند به ملاقات نیز از دیگر شرایط خاصی می باشد که شما عزیزان میتوانید با استفاده از این مورد در دادگاه اقدام به کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند نمایید. در ادامه در رابطه با دلایل عدم تمایل فرزند به ملاقات و همچنین قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق صحبت خواهیم کرد.

قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق

بر اساس قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق، ماده ۱۱۷۴ قانون مدنی در خصوص حق ملاقات فرزند قبل از طلاق اظهار می دارد که در صورتی که به علت طلاق یا به هر جهت دیگر ابوین طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هر یک از ابوین که طفل تحت حضانت او نمی باشد، حق ملاقات با فرزند خود را دارا می باشد. حق ملاقات فرزند برای طرفین محفوظ بوده و فقط در شرایط خاص و مصلحت فرزند میتوان زمان ملاقات با فرزند را مشخص کرد.

در صورتی که والدین در خصوص نحوه ملاقات با فرزند قبل از طلاق به عنوان مثال زمان و مکان آن به اختلاف برسند میتوانند به دادگاه خانواده مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نظر قادر به کم و یا زیاد کردن مدت زمان ملاقات با فرزند خود باشند.

قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق عبارت است از:

هرکس از اجرای حکم دادگاه در مورد حضانت طفل استنکاف کند یا مانع اجرای آن شود یا از استرداد طفل امتناع ورزد، حسب تقاضای ذینفع و به دستور دادگاه صادرکننده رای نخستین تا زمان اجرای حکم بازداشت می‌ شود. هرگاه مسئول حضانت، از انجام تکالیف مقرر خودداری کند یا مانع ملاقات طفل با اشخاص ذی‌حق شود، برای بار اول، به پرداخت جزای نقدی درجه هشت و درصورت تکرار، به حداکثر مجازات مذکور محکوم می ‌گردد.

پیشنهاد میشود اگر میخواهید بدانید قیم نامه از کجا بگیریم و به دنبال نمونه دادخواست نصب قیم برای مادر هستید وارد مقالات مربوطه شوید.

ملاقات با کودک در کلانتری
ملاقات با کودک در کلانتری

ملاقات با کودک در کلانتری

قبل از هر چیزی، خودتان را چند دقیقه جای فرزند خود قرار دهید، آیا دوست داشنید وقتی هم سن او بودید یکی از والدین خود را در کلانتری ملاقات نمایید؟ کمی فکر کنید و سپس به خودتان این سوال را پاسخ دهید. ملاقات با کودک در کلانتری از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار زیادی بر فرزند شما خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد میشود از روش های مسالمت امیز تر و روش هایی که دادگاه در اختیار شما قرار میدهید برای ملاقات با فرزند خود اقدام نمایید.

بر اساس ماده 41 قانون حمایت خانواده ، قوه قضاییه مکلف شده است تا برای نحوه ملاقات والدین با طفل سازوکار مناسب با مصالح خانواده و کودک را فراهم نماید . همچنین بر اساس ماده 68 آیین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده در این خصوص چنین مقرر شده است که : ” رئیس کل دادگستری استان موظف است در هر حوزه قضایی ، محل یا محل هایی را با فضای مناسب با روحیات اطفال با همکاری و استفاده از امکانات و منابع انسانی سازمان بهزیستی و ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان یا سایر مراکز ذی ربط با تعداد کافی مددکار اجتماعی و در صورت نیاز مامور انتظامی جهت ملاقات والدین با اطفال اختصاص دهد “. در حال حاضر در برخی از شهرستان ها مراکزی هم برای ملاقات با فرزندان ایجاد شده است تا ملاقات با فرزندان در فضای مناسب تری انجام شود و دیگر ملاقات با کودک در کلانتری صورت نگیرد.

برای مشاهده آدرس اداره سرپرستی و قیمومیت و همچنین دریافت مشاوره رایگان وکیل مهریه کلیک کنید.

مکان ملاقات فرزند بعد از طلاق

با توجه به گفته های بالا در رابطه با مکان ملاقات فرزند بعد از طلاق و زمان آن، متوجه شدیم که مکان ملاقات فرزند بعد از طلاق را دادگاه تعیین نموده و تنها در صورت دارا بودن یک سری شرایط خاص میتوانید اقدام به تغییر مکان ملاقات فرزند بعد از طلاق نمایید. بر اساس قانون جدید ملاقات فرزند قبل از طلاق، فردی که حضانت فرزند را برعده گرفته است باید این حق را به طرف دیگر بدهد تا فرد بتواند فرزند خود را با توجه به مدت زمان و مکانی که دادگاه مشخص نموده است ملاقات نماید.

بر اساس نوشته های موجود در بخش ملاقات فرزند بعد از طلاق نی نی سایت نیز میتوان نتیجه گرفت که ملاقات با فرزند بعد از طلاق و زمان و مکان آن کاملا به دادگاه و قاضی بستگی دارد. لازم به ذکر است نوع پرونده و همچنین نوع طلاق نیز یکی از مواردی می باشد که باید در رابطه با ملاقات با فرزند بعد از طلاق و زمان و مکان آن در نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: حکم ورود به منزل برای استرداد جهیزیه

نمونه دادخواست ملاقات فرزند بعد از طلاق

در این بخش نمونه دادخواست ملاقات فرزند بعد از طلاق را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

ریاست محترم مجتمع قضایی خانواده ، با سلام ؛ احتراما به استحضار عالی می رساند : اینجانب ………. در تاریخ …….. در دفترخانه …….. با خوانده عقد زوجیت دائم منعقد نموده ایم و ثمره این ازدواج ………. تعداد فرزند دختر / پسر ………….. ساله می باشد. اما به دلیل اختلافات خانوادگی در تاریخ ……….. به موجب طلاق نامه …….. از هم جدا شده ایم / جدا از یکدیگر زندگی می کنیم و حضانت فرزند / فرزندان مشترک به عهده خوانده دعوا می باشد. اما ایشان با ممانعت از ملاقات اینجانب با فرزندان، موجبات بروز ناراحتی‌ های فراوان روحی برای اینجانب و فرزند مشترک را فراهم آورده است و امکان ورود خسارات معنوی جبران ناپذیری برای آینده فرزند، غیر قابل انکار است. لذا به دلیل فوریت امر، تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر اجازه ملاقات با فرزند مشترک و اجرای آن، قبل از ابلاغ به خوانده محترم را به موجب ماده 7 قانون حمایت خانواده را استدعا دارم.

سلب حق ملاقات فرزند
سلب حق ملاقات فرزند

سلب حق ملاقات فرزند

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، یکی از مهمترین مواردی که باید بعد از طلاق و جدایی در نظر داشته باشید روحیه فرزندتان می باشد. هیچ کودکی نمیخواهد جدایی مادر و پدر خود را تجربه نماید چرا که کودک همواره با مهر و محبت مادر و پدر نیازمند است و بدون حضور هر یک از آن ها شاهد عدم پاینداری روحی و روانی فرزند خواهیم بود. ملاقات با فرزند بعد از طلاق و جدایی یکی از مهمترین اموری می باشد که باید به آن رسیدگی شود. لازم به ذکر است حضانت فرزند تا 7 سالگی با مادر بوده و بعد از آن توسط دادگاه و با بررسی شرایط و قوانین تعیین میگردد.

سلب حق ملاقات فرزند تنها در صورت دارا بودن شرایط خاصی امکان پذیر می باشد، یکی از اصلی ترین شرایط سلب حق ملاقات فرزند این است که ولی قهری بیماری واگیردار داشته و ملاقات ان با فرزند باعث به خطر افتادن جان فرزند خواهد شد. همچنین، وجود بیماری های دیگر از قبیل بیماری روحی و روانی چنانچه توسط پزشکی قانونی تایید گردد، باعث سلب حق ملاقات فرزند می شود. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط ملاقات فرزند بعد از ازدواج مادر و همچنین مشاوره در رابطه با ملاقات با فرزند بعد از طلاق با یکی از شماره تلفن های ما در دفتر وکالت تهران تماس بگیرید.

به منظور سلب حق ملاقات فرزند، ارائه شکایت کیفری ممانعت از ملاقات فرزند به دادگاه ضروری می باشد. دادگاه نیز پس از بررسی های لازم، حکم خود را مبنی بر سلب حق ملاقات فرزند برای ولی قهری صادر می نماید.

سوالات متداول

شرایط ملاقات با فرزند بعد از طلاق چیست؟

شرایط ملاقات با فرزند بعد از طلاق را دادگاه مشخص می نماید، داخل مقاله به صورت جامع در رابطه با نحوه ملاقات با فرزند بعد از طلاق صحبت کرده ایم.

شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند چیست؟

یکی از اصلی ترین شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند، عدم ثبات اخلاقی یکی از طرفین می باشد. برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط کاهش مدت زمان ملاقات با فرزند وارد مقاله شوید.

محدود کردن مدت ملاقات و دیدار با کودک به چه صورت است؟

یکی از مواردی که باعث محدود کردن مدت ملاقات و دیدار با کودک میشود دارا بودن بیماری واگیر دار و همچنین غیر اخلاقی بودن یکی از طرفین می باشد.

آیا والدین را می توان از ملاقات با والدین منع نمود؟

خیرممانعت و جلوگیری از ملاقات فرزند با والیدن امکان پذیر نبوده و صرفا تحت شرایطی می توان این مدت را کاهش داد.

بیشتر بخوانید

رزرو وقت آنلاین و تلفنی

از مرکز وکالت تهران

آخرین مطالب

------

مشاوره شبانه روزی

02188939832
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خدمات وکالت

تیم وکالت تهران از سال 1388 مشغول به فعالیت‌های گوناگون در حوزه حقوقی و قضائی شده است. با داشتن روزانه تعداد زیادی از کاربر یکتا از طریق شبکه حقوقی (وبسایت‌ها) توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از کاربران نیازمند حوزه حقوقی را جذب کنیم. حال مشکلاتی در تمام این سال‌ها مردم را به خود درگیر کرده بود که ما برای آن راه حل ایجاد کردیم.

مسیریابی تا عدالت